تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تابلوی بورس: شاخص کل در آستانه سقوط به کانال یک میلیون و 200 هزار

کد خبر: ۷۴۳۷۲
۱۵:۳۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹

تابلوی بورس: شاخص کل در آستانه سقوط به کانال یک میلیون و 200 هزار

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل امروز هم در ادامه روند نزولی با ۳۵ هزار واحد افت به عدد یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحد رسید تا در آستانه سقوط به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد قرار بگیرد. نماد‌های فولاد، فملی، تاپیکو، شپنا، وامید، کگل و شتران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند و خودرو، سیتا، امین، فولاد، غزر، آبادا و فملی نیز پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز نماد‌های قثابت، غزر، ختور، شسینا، فجر، پکرمان و خزر بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های کروی، شیران، شبندر، شپنا، پارسان، بورس و خپارس بیشترینکاهش قیمت را پشت سر گذاشتند. بیشترین عرضه برای فروش به نماد‌های شپنا، وملی، شبندر، حکشتی، خگستر، ثشاهد و کحافظ مربوط بود و نماد‌های وبصادر، ولپارس، کدما، غزر، کمند، قثابت و ختور بیشترین تقاضا را داشتند.


بیشترین ارزش معامله به ترتیب عبارت بود از دارا یکم، خودرو، فولاد، فملی، وبملت، وبصادر و کمند. بیشترین حجم معامله نیز به نماد‌های خودرو، وبصادر، وبملت، خساپا، فولاد، فملی و ونوین تعلق داشت.


در فرابورس نیز شاخص کل ۲۹۰ واحد ریزش به عدد ۱۶ هزار و ۱۷۹ واحد قرار بگیرد تا شاخص کل فرابورس نیز در آستانه از دست دادن کانال ۱۶ هزار باشد. نماد‌های کگهر، آریا، دی، مارون، شگویا، ذوب و هرمز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند و نماد‌های بگیلان، کدنا، آریا، رافزا، غگیلا، ثباغ و ذوب از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


در فرابورس بیشترین عرضه برای فروش به نماد‌های اراد، دی، شگویا، حسیر و بنو مربوط بود. برترین تقاضا نیز به ترتیب عبارت بود از: رافزا، گدنا، اجاد ۳، غگیلا، اخزا ۷۰۴، شصدف و بپوند. همچنین نماد‌های وسپهر، اوصتا ۴، اوصتا ۲، ذوب، اعتماد، صباح و مهان بیشترین حجم معامله را پشت سر گذاشتند. نماد‌های اعتماد، وسپهر، اوصتا ۴، دی، ثباغ، اراد ۴۹ و آریا بیشترین ارزش معامله را داشتند.


پیام‌های ناظر بازار


بر اساس پیغام ناظر بازار، امروز نماد‌های خساپا ۱، لپارس ۱ و غچین ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند. همچنین نماد غدام ۱ به علت تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت متوقف شد. در این خصوص در پیام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران آمده است: به اطلاع فعالین محترم بازار می‌رساند؛ نماد معاملاتی شرکت خوراک دام پارس (غدام ۱) با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد؛ لذا خواهشمندست فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت کنند.


بر اساس پیام ناظر فرابورس امروز نماد‌های غبهار ۱، غنیلی ۱ و غشهداب ۱ اطلاعات با اهمیت گروه ب و نماد‌های غپونه ۱ به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی