تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دکتر زالی: تهرانی‌ها، اقدامات انتظامی در دوران کرونا را خواستارند

فرمانده ستاد مبارزه با کرونای کلانشهر تهران گفت: امروز خواست شهروندان لزوم اقدامات انتظامی در دوران کروناست و طی آخرین نظرسنجی که داشتیم شهروندان از ما درخواست کرده‌اند که با قاطعیت با افراد متخلف برخورد شود.

کد خبر: ۷۴۳۶۷
۱۳:۵۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹

دکتر زالی: تهرانی‌ها، اقدامات انتظامی در دوران کرونا را خواستارند

 

دیدانیوز ـ دکتر «علیرضا زالی» روز سه‌شنبه در همایش اجرای طرح مشترک امنیت سلامت‌محور با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ستاد فرماندهی فاتب، افزود: ما در تهران و در دوران شیوع ویروس کرونا شرایط متفاوتی نسبت به دیگر شهر‌های کشور داریم و همین امر کار را برای ما سخت‌تر کرده‌است.

وی اضافه کرد: از همان روز‌های نخست شیوع بیماری کرونا شاهد همکاری پلیس با ستاد مقابله با کرونا بودیم و با همکاری پلیس توانسته‌ایم اقدامات خوبی را در سطح شهر تهران انجام دهیم.

فرمانده ستاد مبارزه با کرونای کلانشهر تهران اضافه کرد: امروز سفیدپوشان سنگر بهداشتی و سلامت به حضور قدرتمند پلیس در کنار خود مستحضر هستند.

وی افزود: روز‌های تلخ کرونایی پایتخت را می‌گذرانیم و باید شاهد سخت‌گیری در پروتکل‌های بهداشتی باشیم و همچنان اقدامات خوبی در این زمینه باید انجام شود.

دکتر زالی با بیان اینکه اقناع افکار عمومی یکی از اقداماتی است که باید انجام شود، اظهار داشت: تجربه پیشین پلیس در مبارزه با افراد متخلف می‌تواند به بهبود شیوع کرونا کمک کند.

به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حدود ۲۵ درصد پرستاران تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند و تا ۱۵ مهر ماه، سه هزار و ۱۶۵ پرستار مرخصی استعلاجی گرفته و به قرنطینه دو هفته‌ای رفته‌اند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی