تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تسلیت موسسه مشیز به مناسبت درگذشت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد علی انصاری

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد علی انصاری، عمر پر برکت خود را وقف تعلیم و ترویج معارف اسلامی، سیره اهل بیت (ع) وتربیت نسل آگاه وانقلابی نمود، یقیناً خدمات ارزشمند ایشان در خاطر مردم قدرشناس و فهیم رفسنجان و خطه شهید پرور نوق ماندگار خواهد بود.

کد خبر: ۷۴۳۵۶
۱۲:۳۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ  در متن تسلیت مجموعه مشیز  به مناسبت درگذشت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد علی انصاری آمده است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت غمبار حضرت حجت الاسلام والمسلمین «حاج شیخ محمدعلی انصاری» روحانی شجاع و مبارز، خطیب توانا و مردمی، والد اولین شهید انقلاب ۵۷ استان کرمان موجب تاسف و تالم فراوان گردید.
 
این روحانی انقلابی و سرباز امام زمان (عج) و شاگرد مکتب امام خمینی (ره) همه عمر پر برکت خود را وقف تعلیم و ترویج معارف اسلامی، سیره اهل بیت (ع) وتربیت نسل آگاه وانقلابی نمود، یقیناً خدمات ارزشمند ایشان در خاطر مردم قدرشناس و فهیم رفسنجان و خطه شهید پرور نوق ماندگار خواهد بود.

ضایعه فقدان آن فقید را به عموم ارادتمندان، خاندان مکرم انصاری به ویژه همسر گرامی ایشان مادر شهید حسین انصاری، فرزندان محترم و سایر بستگان تسلیت عرض می‌نمایئم.

خداوند متعال روح شریف آن فقید سعید را با ارواح طیبه محمد و آل محمد (ص) و شهدا محشور گرداند و به بازماندگان صبر و اجر عنایت فرمایئد.

هیئت مدیره وهمکاران موسسه خیریه مشیز
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی