تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

پیگیری مسائل دانشجویان ایرانی در بلاروس از سوی سفیر ایران

سفیر ایران با حضور در دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس، به پیگیری مسائل دانشجویان ایرانی در این کشور پرداخت.

کد خبر: ۷۴۱۴۹
۰۹:۴۳ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ به گزارش بخش رسانه‌ای سفارت ایران در مینسک، «سعید یاری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، با «سرگئی روبنیکویچ» رئیس دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس دیدار و گفتگو کرد.
 
در این دیدار درباره موضوعات مورد علاقه دو طرف به ویژه مسائل مبتلابه جامعه دانشجویان ایرانی و همچنین راه‌های توسعه همکاری بین سفارت و دانشگاه دولتی علوم پزشکی بلاروس بحث و تبادل نظر شد.
 
سعید یاری در این دیدار، از بخش‌های مختلف دانشگاه به ویژه واحد‌های آموزشی بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت‌های علمی و متد‌های آموزشی این دانشگاه آشنا شد.
 
‌همچنین سفیر ایران در بلاروس به همراه رئیس و معاونان دانشگاه در جلسه پرسش و پاسخی که با حضور قریب به ۳۰۰ نفر از دانشجویان ایرانی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه برگزار شده بود، شرکت کرد که دانشجویان به بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و طرح سوالات خود پرداختند.
 
یاری در پاسخ به سوالات مطرح شده، با اشاره به مذاکرات انجام گرفته با رییس دانشگاه اظهار امیدواری کرد که با همکاری مدیران دانشگاه، مشکلات موجود برطرف شود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی