تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
شب دوم لیگ قهرمانان اروپا

شکست مادریدی‌ها در شب کم فروغ طارمی

کد خبر: ۷۴۰۴۰
۱۰:۵۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۹
شکست مادریدی‌ها در شب کم فروغ طارمی
 
دیدارنیوز ـ بابک مجیدی: فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، در حالی وارد شب دوم از هفته اول خود شد که شب گذشته نتایج عجیب و غریبی رقم خورد. با هم نتایج شب گذشته را مرور می‌کنیم.

بایرن مونیخ بیرحمانه می‌تازد
در گروه اول این مسابقات، جایی که مدافع عنوان قهرمانی و دارنده سه گانه اروپا، بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آلیانز آره‌نا با گلزنی کینگزلی کومان دوبار، تولیسو و لئون گورتزکا موفق شد تیم اتلتیکو مادرید را با تمام ستارگانش تحقیر کند. باوارایی‌ها نشان دادند همچنان در مسیر درستی با هانس دیتر فلیک گام برمی‌دارند و نتایج عجیب و غریب فصل گذشته خود یعنی ۸ تایی کردن بارسلونا و ۷ تایی کردن تاتنهام به هیچ وجه شانسی نبوده است. اتلتیکومادرید هم که در روی نیمکت سال‌هاست دیگو پابلو سیمئونه گران قیمت‌ترین سرمربی فوتبال را بر روی نیمکت گذاشته، کاملا دست تسلیم را بالا برد و هیچ نشانی از اتلتیکومادرید سال‌های گذشته را نداشت.
 
شکست مادریدی‌ها در شب کم فروغ طارمی

در دیگر دیدار این گروه، ردبول سالزبورگ اتریش به دیدار لوکوموتیو مسکو رفت و در این دیدار جذاب و تماشایی، بازی با نتیجه ۲-۲ به تساوی رسید و هر دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. در این بازی ابتدا، ادر برای لوکوموتیو گلزنی کرد، ولی در ادامه این پیروزی تبدیل به شکست شد چرا که زوبوسیایی و یونوزوویچ موفق شدند در پایان نیمه اول تیم خود را از حریف پیش بیاندازند. این بازی می‌رفت با همان نتیجه به نفع نماینده کشور اتریش به پایان برسد، اما در دقیقه ۸۰ ویتالی لیساکوویچ موفق شد برتری حریف را بشکند و یک امتیاز را به نفع تیمش واریز کند.
 
شکست مادریدی‌ها در شب کم فروغ طارمی

رئال و زیدان باختند الکلاسیکو آخرین فرصت زیدان برای فرار از اخراج اینتر از باخت گریخت
رئال مادرید بعد از شکست دردناک اول هفته در خانه مقابل کادیز تیم تازه صعود کرده به لالیگا، برای جبران شکست و یافتن انگیزه برای آماده شدن در الکلاسیکو به دنبال پیروزی در اولین بازی لیگ قهرمانان مقابل شاختار دونستک اوکراین بود. مادریدی‌ها که راموس را به علت مصدومیت در اختیار نداشتند خیلی زود جای خالی او را حس کردند و در همان نیمه اول با سه گل مقابل حریف خود مغلوب شدند. سپید پوشان شهر مادرید که نمی‌خواستند با شکست سنگین و روحیه‌ای ضعیف به دیدار بارسلونا بروند، با اندیشه هجومی در نیمه دوم وارد زمین شدند و تا حدودی موفق هم بودند. سپیدپوشان در همان دقایق ابتدایی با شوت سنگین مودریچ یکی از گل‌ها را جبران کردند و سه دقیقه بعد، در حالی که فقط ۱۵ ثانیه از ورود وینیسیوس به زمین گذشته بود، موفق شد کار را ۳-۲ کند. رئال برای جبران نیاز به یک گل داشت، اما فرصت‌ها یکی پس از دیگری هدر رفتند و در حالی که بازی در حال اتمام بود، فده والورده از پاس روی کرنر یک گل در عین اشتباه محض دروازه‌بان شاختار به ثمر رساند، اما این گل با جایگیری وینیسیوس و قرار گرفتن در جلوی دید گلر شاختار توسط داور ویدیویی آفساید تشخیص داده شد و رئال شکست خورد. طبق اخبار منتشر شده در روزنامه‌های اسپانیا، بعد از شکست رئال مقابل شاختار و کادیز، ال کلاسیکو آخرین فرصت زیدان برای جمع و جور کردن تیم است و اگر بار دیگر تیمش شکست بخورد شاید دوران مربی‌گری او در این بازی تمام شود.
 
شکست مادریدی‌ها در شب کم فروغ طارمی

در دیگر دیدار این گروه، اینتر به مصاف مونشن گلادباخ آلمان رفت. اینتر که در اول هفته دربی ال مدونینا را به رقیب سنتی‌اش میلان واگذار کرده بود، با انگیزه‌ای فراوان به دنبال پیروزی در این دیدار بود. اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته ابتدا توسط روملو لوکاکو مهاجم تنومند بلژیکی خود پیش افتاد اما، مونشن گلادباخ توسط رمه بونسه‌بائینی از روی نقطه پنالتی و یوناس هافمن از اینتر پیش افتاد و شاگردان کونته در حال تجربه باخت دیگری بودند که بار دیگر لوکاکو به داد کونته رسید و توانست در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر برساند و یک امتیاز را در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا نگه دارد.
 
شکست مادریدی‌ها در شب کم فروغ طارمی

حضور ۱۲ دقیقه‌ای طارمی برای فرار از شکست مقابل منچستر سیتی کافی نبود
پورتو  که با عنوان قهرمان لیگ پرتغال پا به این مسابقات گذاشته است، در اولین دیدار خود مقابل شاگردان پپ گواردیولا کاری از پیش نبردند و با سه گل برابر حریف متمول خود شکست خورد. مهدی طارمی ستاره ایرانی این باشگاه هم در دقیقه ۷۸ برای اولین بار حضور در مهم‌ترین لیگ فوتبالی اروپا را مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد تجربه کرد، اما نتوانست کمکی به تیمش بکند. ابتدا پورتو توسط لوئیز دیاز در دقیقه ۱۴ از سیتی پیش افتاد، اما کانو آگوئرو، ایلگای گندوغان و فران تورس نتیجه را به نفع آبی پوشان شهر منچستر رقم زدند تا در اولین گام، تجربه تلخ فصل گذشته تکرار نشود.
 
شکست مادریدی‌ها در شب کم فروغ طارمی

در دیگر دیدار این گروه، المپیاکوس به دیدار المپیک مارسی رفت. این بازی اکثرا در میانه میدان جریان داشت، تیم یونانی در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی توسط احمد حسن مهاجم مصری خود نتیجه را تغییر داد و سه امتیاز مهم اولین بازی لیگ قهرمانان را به هواداران این تیم هدیه داد.
 
شکست مادریدی‌ها در شب کم فروغ طارمی

برد نوبرانه لیورپول بدون گلزنی سه تنفگدار آتالانتا بی خیال درخشش نمی‌شود
لیورپول قهرمان دو فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، با لشگری از مصدومان وارد یوهان کرایوف استادیوم برای دیدار با آژاکس آمستردام شد. مصدمیت ویرجیل فن دایک، تیاگو آلکانترا، جوئل ماتیپ، الکس اوکسلید چمبرلین و آلیسون بکر کار را برای چیدن مهره‌های تاکتیکی یورگن کلوپ دشوار کرده بود. لیورپول که در دو هفته گذشته با ۷ گل برابر استون ویلا تحقیر شده بود و دربی مرسی ساید را با تساوی عوض به پایان برده بود، دلش نمی‌خواست در اولین بازی شکست بخورد و در این بازی با اشتباه مهلک تاگلیافیکو مدافع آژاکس، لیورپول با گلزنی مدافع حریف به برد در این دیدار رسید و در اتفاقی عجیب با حضور آدریان در این بازی دروازه خود را بسته نگه داشت و اجازه باز شدن دروازه را به حریف نداد. لیورپول در حالی این برد را به دست آورد که هیچ کدام از مثلث مرگبار خود یعنی سادیو مانه، بابی فیرمینیو و محمد صلاح در این بازی گلزنی نکردند.
 
شکست مادریدی‌ها در شب کم فروغ طارمی

در دیگر دیدار این گروه، تیم آتالانتا با هدایت گاسپرینی که فصل گذشته تا ۸ تیم برتر اروپا بالا آمده بودند امسال هم دست از درخشش و گلزنی بی امان خود برنمی‌دارند و همچنان به روند مثبت و دلچسب خود ادامه دادند. آتالانتا که در فصل گذشته رکورد گلزنی در سری آ ایتالیا را شکسته بود، امسال هم با همین روند گلزنی بی شمار و پایان ناپذیر خود به دنبال درخشش مجدد در این بازی‌هاست. شاگردان آبی و مشکی پوشان جیان گاسپرینی مقابل حریف دانمارکی خود یعنی میدیتلند کار سختی نداشتند و موفق شدند با گل‌های دوان زاپاتا، الخاندرو گومز، لوئیز موریل و السکی میرانچوک با ۴ گل حریف خود را گلباران کنند و سه امتیاز اولین بازی خود را کسب کنند.  
 
شکست مادریدی‌ها در شب کم فروغ طارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی