تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رییس‌جمهوری از دستگاه‌های اجرایی برگزیده در جشنواره شهید رجایی تقدیر کرد

رییس جمهوری با اهدای لوح از دستگاه‌های اجرایی منتخب و برگزیده جشنواره شهید رجایی قدردانی کرد.

کد خبر: ۷۴۰۰۶
۱۵:۵۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ حجت الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در پایان جلسه روز چهارشنبه (اول آبان ۹۹) هیات وزیران و بر اساس گزارش سازمان اداری و استخدامی کشور درباره «جشنواره شهید رجایی» و ارزیابی عملکردها، با اهدا لوح از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی منتخب و برگزیده قدردانی کرد.
 
در جلسه امروز هیات وزیران گزارش سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص «جشنواره شهید رجایی و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی منتخب در سال ۱۳۹۹» بررسی شد.
 
در این گزارش و در سه بخش، به بررسی نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و پیشینه جشنواره شهید رجایی، وجوه تمایز فرآیند ارزیابی سال ۱۳۹۸ با سال‌های گذشته و دستگاه‌های انتخاب شده به عنوان دستگاه‌های قابل تقدیر در جشنواره شهید رجایی براساس فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ پرداخته شد.
 
در جشنواره شهید رجایی سال ۹۹، وزارتخانه‌های نیرو، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز سازمان‌های بنادر و دریانوردی، بورس و اوراق بهادار و گمرک جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور و تولید نیروی برق حرارتی به عنوان دستگاه‌های اجرایی منتخب براساس بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۹ برگزیده شدند.
 
 «جشنواره شهیدرجایی» که هر ساله با هدف تشویق و نهادینه‌سازی فرهنگ ارتقای عملکرد و انتقال تجربیات موفق در بین دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
 
 در این جشنواره عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به آن از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ارزیابی و ضمن اعلام نتایج آن به دستگاه‌ها، طی مراسمی با حضور رییس جمهوری تقدیر می‌شود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی