تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

معاون رییس‌جمهوری: دورکاری دستگاه‌های اجرایی منعی ندارد

رییس سازمان‌ اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: چنانچه دستگاه‌های اجرایی زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند، دورکاری منعی ندارد.

کد خبر: ۷۳۹۸۱
۱۳:۵۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ «جمشید انصاری» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دورکاری یعنی اینکه زیرساخت‌هایی در دستگاه‌ها فراهم شود که کارمندان از منزل کار خود را انجام دهند. 
 
وی افزود: ما گفتیم هر دستگاهی که این زیرساخت را فراهم کند می‌تواند از خدمات کارکنان به صورت دورکاری استفاده کند، اما دورکاری به منزله تعطیلی نیست و این را هم به دستگاه‌ها ابلاغ کردیم. 
 
رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: چنانچه ستاد ملی مدیریت کرونا درباره دورکاری تصمیم‌گیری کرده و ابلاغ کند، آن را انجام می‌دهیم. 
 
وزارت نیرو دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی
رییس سازمان اداری و استخدامی درباره عملکرد دستگاه‌ها در سال ۹۸ گفت: سازمان مدیریت خدمات کشوری همه ساله عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در ابعاد شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی می‌کند و دستگاه‌هایی که عملکرد بهتری داشته باشند به عنوان دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رهایی معرفی می‌شوند. 
 
وی افزود: امسال با وجود شیوع کرونا، ارزیابی عملکرد، چون غیرحضوری بود ارزیابی انجام شد و هم در شاخص عملکرد دو ساله اصلاح نظام اداری و هم در شاخص عملکرد اختصاصی دستگاه‌ها نتیجه کار در ابتدای شهریورماه به رئیس جمهوری گزارش شد. 
 
انصاری گفت:، چون امکان برگزاری مراسم نبود امروز در حاشیه جلسه هیات دولت از دستگاه‌های برتر تقدیر شد.
 
وی ادامه داد: در ارزیابی سازمان امور اداری و استخدامی و ارزیابی براساس ساختار‌های اعلامی رئیس جمهوری، وزارت نیرو در مجموع شاخص‌های عمومی، اختصاصی و ارزیابی دفتر رئیس جمهوری به عنوان دستگاه برتر شناخته شد و وزراتخانه‌های نفت و ارتباطات و فناوری اطلاعات در شاخص‌های عمومی به عنوان دستگاه برتر شناخته شدند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی