تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
لیگ قهرمانان اروپا چگونه استارت زد؟

شکست زنیت و سردار در شب هنرنمایی شیاطین سرخ در پارک دو پرنس

کد خبر: ۷۳۹۵۸
۱۱:۳۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
شکست زنیت و سردار در شب هنرنمایی شیاطین سرخ در پارک دو پرنس
 
شب گذشته در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد برابر حریف متمول خود، پاری‌سن‌ژرمن پیروز شد، بارسلونا حریف مجارستانی را گلباران کرد و لاتزیو بازگشت قدرتمندانه‌ای در خانه مقابل دورتموند داشت و زنیت در حالی که سردار آزمون ستاره ایرانی خود را در اختیار داشت مقابل حریف نه چندان مطرح خودش شکست خورد.
 
***
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته آغاز شد. بار دیگر هیجان به این رقابت‌ها برگشت و علاوه بر اهمیت حضور تیم‌های مطرح اروپایی در این مسابقات، حضور سردار آزمون و مهدی طارمی در رقابت‌های چمپیونز لیگ و درخشش آن‌ها در این مسابقات، برای هواداران ایرانی مهم است. 

گروه E، تساوی بدون گل چلسی با سویا 
چلسی بعد از خرید‌های بسیار زیاد در زمان نقل و انتقالات تابستانی به دنبال درخشش در این مسابقات است. اما شاگردان فرانک لمپارد، برابر شاگردان یولین لوپتگی و قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا، کاری از پیش نبردند و به تساوی بدون گل رضایت دادند و امتیاز‌ها را بین هم تقسیم کردند. چلسی هفته آینده، بعد از دیدار با منچستر یونایتد به دیدار کراسنودار حریف تازه وارد به این مسابقات خواهد رفت.
 
شکست زنیت و سردار در شب هنرنمایی شیاطین سرخ در پارک دو پرنس

در دیگر دیدار، رن فرانسه به مصاف کراسنودار روسیه رفت و این دیدار هم مثل دیگر بازی این گروه، به تساوی یک – یک رضایت دادند. شرو گویراسی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۶ برای رن گلزنی کرد، اما این برتری فقط سه دقیقه پا برجا ماند و کریستین رامیرز در دقیقه ۵۹ توانست کار را به تساوی بکشاند و در نهایت این دو تیم امتیاز‌ها را بین هم تقسیم کردند.
 
شکست زنیت و سردار در شب هنرنمایی شیاطین سرخ در پارک دو پرنس

گروه F، بخت بد زنیت و طوفان لاتزیو
زنیت روسیه قهرمان فصل گذشته این کشور، با داشتن مهاجم فرصت طلب ایرانی خودش سردار آزمون، در اولین گام برابر کلوب بروژ بلژیک، حریف نه چندان قدرتمندش غافلگیر شد و تن به شکست داد. سردار که در این بازی به صورت فیکس به میدان رفته بود، کاری از پیش نبرد و نتوانست کاری برای هم تیمی‌های خود انجام دهد و باید برای جبران این شکست، برابر دو حریف قدرتمند خود، دورتموند ملقب به زنبور‌های زرد و لاتزیو به میدان برود. امانوئل دنیس تمیش برابر زنیت پیش انداخت، زنیت با گل به خودی ایزان هورواث به تساوی رسید، اما در آخرین ثانیه‌های بازی کارلس دکتلاره برای کلوب بروژ گلزنی کرد و سه امتیاز شیرین اولین بازی را به حساب تمیش واریز کرد.
 
شکست زنیت و سردار در شب هنرنمایی شیاطین سرخ در پارک دو پرنس

لاتزیو ایتالیا تیم جذاب فصل گذشته سری آ بعد از کسب مقام سوم در لیگ، بعد از سال‌ها به این رقابت‌ها بازگشت و مقابل حریف دوست داشتنی دورتموند کار سختی نداشت و موفق شد این تیم را با سه گل شکست دهد و شاگردان اینزاگی نشان دادند امسال حرف‌های زیادی برای گفتن در فصل جدید چمپونز لیگ دارند. لاتزیو، در همان ابتدا و در دقیقه ۶ چیرو ایموبیله  گلزنی را برای لاتزیو آغاز کرد و در ادامه ماروین هیتز بازیکن دورتموند به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا علنا کار دورتموند برای بازگشت سخت و دشوار شود. در ادامه دورتموند توانست با گلزنی مهاجک زهردار و خطرناک خود ارلینگ  هالند یکی از گل‌ها را جبران کند، اما دانیل آکپا کار برای دورتموند سخت کرد و لاتزیو گل سوم و برتری تثبیت کننده خود را به ثمر رساند تا اولین حضور خود بعد از مدت‌ها را خیلی قدرتمندانه به دست بیاورد.
 
شکست زنیت و سردار در شب هنرنمایی شیاطین سرخ در پارک دو پرنس

گروه G، رکورد مسی و درس پیرلو به استاد
در این گروه، بارسلونا بعد از شکست تلخ خارج خانه برابر ختافه به دنبال کسب پیروزی برای به دست آوردن روحیه در بازی ال کلاسیکو اول هفته بود. بارسلونا با حضور مسی، فاتی و کوتینیو توانست در همان نیمه اول نسخه تیم نه چندانف قدرتمند فرانس واروژ مجارستان را که برای اولین بار به این رقابت‌ها آمده را بپیچاند و با این برد که صرفا برای به دست آوردن روحیه بود آماده دیدار برابر رئال مادرید در لالیگا شود. مسی، فاتی، کوتینیو، دمبله و پدری گلزنان شاگردان کومان بودند. پیروزی بارسلونا در این دیدار یک خبر بد برای هوداران بارسلونا و کومان داشت. جرارد پیکه در این بازی اخراج شد و دیدار هفته آینده حساس خود با یوونتوس را از دست داد. 
 
همچنین مسی کاپیتان بارسلونا با گلزنی در این دیدار به رکورد ۱۶ فصل گلزنی رایان گیگز ستاره منچستر یونایتد رسید؛ و او اولین بازیکن تاریخ چمپیونز لیگ بود که موفق شد برابر ۳۶ تیم مختلف گلزنی کند.
 
شکست زنیت و سردار در شب هنرنمایی شیاطین سرخ در پارک دو پرنس

یوونتوس هم که با آمدن پیرلو به عنوان سرمربی  چهره خود را تا حدودی تغییر داده است، در اولین گام برابر حریف سخت کوش خود در کیف اوکراین برابر دیناموکیف کار دشواری پیش رو نداشت و بدون حضور رونالدو کرونا زده، به پیروزی ۲-۰ رسید و پشت سر بارسلونا قرار گرفت. آلوارو موراتا مهاجم جوان پیشین رئال مادرید هر دو گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا دیدار حساس هفته آینده یوونتوس با بارسلونا جذابتر از قبل پیگری شود. نکته مهم در این دیدار قرار گرفتن پیرلو مقابل اولین مربی خود در این دیدارها بود. پیرلو زمانی که برای اولین بار در برشا بازی می‌کرد مرسئا لوچسکو اولین مربی پیرلو بود و باعث ظهور این هافبک طراح در دو دهه گذشته فوتبال اروپا و دنیا شد.
 
شکست زنیت و سردار در شب هنرنمایی شیاطین سرخ در پارک دو پرنس

گروه H، شگفتی من‌یو در پاریس و صدرنشینی لایپزیگ
شب گذشته منچستر یونایتد بحران زده در پارک دو پرنس پاریس، کار سخت را راحت انجام داد و موفق شد تیم متمول پاریس را با داشتن یکی دو جین ستاره مطرح، با گل‌های برنو فرناندز از روی نقطه پنالتی و مارکوس رشفورد در دقیقه ۸۷ شاگردان توماس توخل را شکست دهد و سه امتیاز اولین بازی فصل را به دست بیاورد. منچستریونایتد که در طول هفته‌های گذشته وارد بحران شده بود، با برد پرگل اول هفته مقابل نیوکاسل و شکست دادن پاریس سن ژرمن پر مهره اندکی خود را به ساحل آرامش رسانده و خود را برای بازی با چلسی آماده کند. برنو فرناندز گل او را با سبک همیشگی خود از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در نیمه دوم پاریس فشار زیادی آورد و مارسیال به اشتباه گل مساوی را برای حریف فرانسوی به ثمر رساند، ولی در دقایق پایانی مارکوس رشفورد کار پاریس را ساخت تا نشان دهد پول زیاد به هیچ عنوان نمی‌تواند عامل موفقیت برابر تیم‌های ریشه دار باشد.
 
شکست زنیت و سردار در شب هنرنمایی شیاطین سرخ در پارک دو پرنس

لایپزیش آلمان تیم جذاب و دوست داشتنی شگفتی ساز فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد در اولین دیدار خود قدرتمندانه ظاهر شود، وبا دو گل برابر استانبول بشیک شهیر به پیروزی برسد و سه امتیاز نخست فصل خود را به دست بیاورد. شاگردان یولیان ناگلزمان با دو گل مدافع چپ خود آنجلینائو ۲-۰ از حریف ترک خود پیش افتاد و با گرفتن سه امتیاز بازی، بالاتر از منچستر یونایتد در صدر جدول ایستاد.
 
شکست زنیت و سردار در شب هنرنمایی شیاطین سرخ در پارک دو پرنس

امشب هم در چارچوب ادامه هفته اول لیگ قهرمانان، از گروه A تا D پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها، لیورپول قهرمان انگلستان بدون حضور مدافع وسط قدرتمند خود ویرجیل وان دایک به مصاف آژاکس آمستردام می‌رود، بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان سه گانه اروپا به دیدار اتلتیکو مادرید اسپانیا خواهد رفت. رئال مادرید به دیدار شاختار دونتسک اوکراین، اینترمیلان به دیدار مونشن گلادباخ، مهدی طارمی در لباس پورتو در ورزشگاه اتحاد به دیدار منچستر سیتی تحت هدایت گواردیولا و المپیاکوس یونان به دیدار المپیک مارسی خواهند رفت.  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی