تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

روسیه در دریای خزر رزمایش برگزار کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در دریای خزر رزمایشی را برای آمادگی واحد‌های دریایی خود برای شناسایی ناو‌ها و ناوچه‌های دشمن برگزار کرد.

کد خبر: ۷۳۹۵۷
۱۰:۴۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ شبکه تلویزیونی زویوزدا متعلق به وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد: ناوگروه روسیه در دریای خزر با مشارکت با خدمه ایستگاه رادار پادسولنوخ، رزمایشی را برگزار کرد.
 
در این گزارش گفته شد که ایستگاه رادار از نوع پادسولنوخ که روسیه در ساحل دریای خزر مستقر کرده است می‌تواند واحد‌های دریایی در تمام مناطق این پهنه آبی را شناسایی کند.
 
 رزمایش دریایی روسیه در دریای خزر در دو روز اخیر برگزار شده است و بر اساس سناریوی رزمایش، ایستگاه رادار پادسولنوخ واحد‌های دریایی دشمن فرضی مجهز به بالگرد را شناسایی کرد و ناو‌های موشک انداز داغستان و تاتارستان و ناوچه‌های موشک انداز ولیکی اوستیوگ و اوگلیچ مراحل پرتاب موشک به سوی اهداف را شبیه سازی کردند. 
 
در این رزمایش، ناو موشک انداز تاتارستان نیز با استفاده از دستگاه‌های ویژه شناسایی واحد‌های دریایی در زیر آب، اهداف دشمن فرضی را شناسایی کرد و واحد‌های دریایی دیگر نیز با توپ و آتشبار به اهداف دشمن حمله کردند.
 
هر ساله ناوگان روسیه در دریای خزر برای سنجش آمادگی واحد‌های دریایی، در این پهنه آبی رزمایش برگزار می‌کند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی