تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

بررسی نامه وزارت کشور در مورد اساسنامه شرکت ساماندهی مشاغل مزاحم تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نامه سازمان شهرداری‌ها در مورد اصلاح اساسنامه شرکت ساماندهی مشاغل را بررسی کردند.

کد خبر: ۷۳۹۰۱
۱۳:۵۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹
بررسی نامه وزارت کشور در مورد اساسنامه شرکت ساماندهی مشاغل مزاحم تهران
 
دیدارنیوز -  اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر نامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در مورد مصوبه اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران را بررسی کردند و حسن رسولی خزانه دار شورا ضمن قرائت ایرادات سازمان شهرداری و دهیاری ها گفت: همانطور که می‌دانید شورای شهر تهران اساسنامه نمونه شرکت‌هاو سازمان‌ها را تصویب کرده و وزارت کشور نیز آن را برای بررسی بیشتر به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری ها ابلاغ کرده است و حالا جمالی نژاد درنامه‌ای ایراداتی به  اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و آلاینده شهر تهران را گرفته است که ما آنها ار در کمیسیون تخصصی بررسی کرده و متوجه شدیم که ایرادات به این اساسنامه وارد است.

وی با بیان این که یکی از ایرادات درباره آیین نامه استخدامی بود که از نظر ما نیز باید اصلاح شود افزود: مورد دیگر در خصوص تعدد سهامداران این سازمان بود که در نامه اعلام شده است که با این شرکت‌ها باید به مانند شرکت‌های دولتی رفتار شده و ۱۰۰ درصد سهام باید برای شهرداری تهران باشد.

وی افزود: مهمترین ایراد در مورد حذف کلمه مزاحم بود. چرا که در زمان بررسی اساسنامه این شرکت پیشنهاد شد که عنوان مزاحم از این شرکت برداشته شود. اما وزارت کشور اعلام کرده که اگر کلمه مزاحم از عنوان این شرکت حذف شود معنا و مفهوم این است که این شرکت اجازه دارد که به همه عرصه‌های صنایع و کارگاه‌های شهری وارد شود و به همین دلیل اصرار دارد که لفظ مزاحم و آلاینده در عنوان این شرکت باقی بماند و از آن جایی که شهرداری تهران سازمان ذی‌صلاح برای همه کارگاه‌ها  و مشاغل نیست ما نیز موافق اضافه شدن کلمه مزاحم و آلاینده به عنوان این شرکت هستیم.

وی افزود: همه ایرادات وزارت کشور به اساسنامه شرکت ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده درست است و از اعضا می‌خواهم که به نظر کمیسیون رای مثبت بدهند تا این دور باطل رفت و برگشت اساسنامه خاتمه یابد.

نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با رای مثبت خود به پیشنهادات کمیسیون برنامه در مورد پاسخ به نامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص مصوبه اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و آلاینده رای مثبت دادند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی