تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
شنبه پرحادثه فوتبال اروپا

از دربی میلان تا شکست بارسا و رئال

کد خبر: ۷۳۶۹۲
۱۱:۱۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۹
میلان پیروز دربی میلان رئال و بارسلونا باختند
 
شب گذشته بعد از مسابقات ملی، لیگ‌های برتر اروپایی مسابقات خود را از سر گرفتند که در مهم‌ترین دیدارها، میلان در دربی ال مادونینا موفق شد اینتر را شکست دهد، بارسلونا و رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو اولین شکست لالیگایی خود را متحمل شدند و دو تیم شهر منچستر هم مقابل آرسنال و نیوکاسل به پیروزی رسیدند.
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: شب گذشته تیم‌های مطرح اروپایی به مصاف رقبای خود رفتند که به جز دو تیم شهر منچستر، بایرن مونیخ و میلان، همه‌ بزرگان نتایج عجیبی گرفتند که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

انگلستان: تساوی دربی مرسی‌ساید و پیروزی دو تیم شهر منچستر
روز گذشته هفته پنجم لیگ برتر انگلستان پیگیری شد و در مهم‌ترین دیدارها، لیورپول در دیداری تماشایی و پر برخورد، برابر رقیب دیرینه‌اش اورتون به تساوی ۲-۲ رسید. این بازی پربرخورد بعد از گل اول قهرمان فصل پیش، در یک حمله از سوی قرمزها ویرجیل فان‌دایک مدافع مستحکم لیورپول برخورد بسیار شدیدی با جوردن پیکفورد دروازه‌بان اورتون داشت که این مدافع هلندی از ناحیه زانو مصدوم و مجبور به ترک زمین شد. خبر‌ها حاکی از آن است که فان‌دایک به احتمال زیاد رباط صلیبی پاره کرده است و ۸ ماه خانه نشین خواهد بود. هرچند این بازی با تساوی به پایان رسید، اما لیورپولی‌ها، به شدت از تصمیمات مایک اولیور داور این مسابقه عصبانی هستند چرا که قرمز‌ها در وقت‌های تلف شده انتهای بازی، توسط هندرسون به گل پیروزی رسیدند، اما VAR گل را آفساید تشخیص داد و قرمز‌ها تنها یک امتیاز به دست آوردند. اورتون با کسب این یک امتیاز با ۱۳ امیتاز در صدر جدول باقی ماند و لیورپول هم با یک امتیاز ۱۰ امتیازی شده و در پشت سر همشهری‌اش ایستاد.
 
میلان پیروز دربی میلان رئال و بارسلونا باختند

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، چلسی تیمی از شهر لندن، برابر ساوتهمپتون قرار گرفت که با اشتباهات مهلک کپا آریزبالاگا، اندوخته سه امتیازی خود را با یک امتیاز از دست داد و شاگردان فرانک لمپارد در دقایق پایانی، سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردند. تیمو ورنر ستاره جوان آلمانی چلسی دو گل و یک پاس گل در این دیدار به ثمر رساند، اما گل دقایق پایانی یانیک وسترگارد باعث شد تا دو تیم به کسب یک امتیاز رضایت دهند. چلسی با این یک امتیاز، ۸ امتیازی شد و ساوتهمپتون هم به امتیاز ۷ رسید.
 
میلان پیروز دربی میلان رئال و بارسلونا باختند

منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا، شب دشواری پیش روی حریف با سابقه خود نداشت و با تک گل رحیم استرلینگ موفق شد آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا را شکست دهد و با کسب سه امتیاز به عدد ۷ برسد. آرسنال هم با خرید‌هایی مثل توماس پارتی کاری از پیش نبرد و در همان عدد ۹ باقی ماند.
 
میلان پیروز دربی میلان رئال و بارسلونا باختند

منچستر یونایتد بحرانی‌ترین تیم بزرگ انگلستان بعد از کسب نتایج ضعیف در هفته‌های گذشته، سخت به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز و خلاصی از شر حواشی بود، شیاطین سرخ همان ابتدای کار در دقیقه ۲ با اشتباه لوک شاو، از حریف خود عقب افتادند، اما با انجام یک بازی هوشمندانه و فشار زیاد بر روی تیم حریف موفق شدند با گل‌های برونو فرناندز، هری مگوایر، آرون ون بیساکا و مارکوس رشفورد با ۴ گل از سد نیوکاسل بگذرند تا مقداری از حواشی دور بمانند.
 
میلان پیروز دربی میلان رئال و بارسلونا باختند
 
خلاصه همه‌ی بازی‌های مهم را در ویدیو زیر ببینید:
 

ایتالیا: میلان تخته گاز به جلو، یوونتوس عقب افتاد
در سری آ ایتالیا، میلان تحت هدایت پیولی و با هنرنمایی زلاتان ابراهیموویچ ستاره سیری ناپذیر سوئدی خود موفق شد از سد شاگردان قدرتمند آنتونیو کونته بگذرد و با کسب ۴ پیروزی از ۴ بازی تخته گاز به سمت فتح اسکودتو قدم بردارد. تیم اول شهر میلان در همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت و با ستارگان جوانی مثل لیائو و اسماعیل بن ناصر و با حضور با تجربه‌هایی مثل زلاتان از پس تیم سخت کوش و جنگنده اینتر برآمده و بعد از ۲۵ سال موفق شد بهترین شروع خود را در سری آ آغاز کند. البته شاگردان کونته هم موقعیت‌های بسیار زیادی روی دروازه دوناروما خلق کردند، اما بی دقتی مهاجمان آبی و مشکی شهر میلان باعث شد تا موقعیت‌ها یکی پس از دیگری هدر برود.
 
میلان پیروز دربی میلان رئال و بارسلونا باختند

یوونتوس قهرمان همیشگی سری آ ایتالیا بعد از آمدن آندره‌آ پیرلو شب گذشته در ادامه‌ نتایج سینوسی خود در ایتالیا این بار بدون حضور رونالدو کرونا زده، برابر حریف نه چندان قدرتمندش یعنی کروتونه به تساوی یک – یک رسید و با از دست دادن دو امتیاز دیگر، از میلان رقیب دیرینه‌اش ۴ امتیاز عقب افتاد. البته یوونتوس در این بازی گل دوم را هم توسط موراتا به ثمر رساند، اما این گل بعد از بازبینی توسط داور ویدیویی مردود اعلام شد تا یوونتوس به گل پیروزی دست پیدا نکند.
 
میلان پیروز دربی میلان رئال و بارسلونا باختند

اسپانیا: رئال مادرید و بارسلونا با شکست به استقبال ال کلاسیکو می‌روند
دو هفته پیش لیورپول و منچستر یونایتد در یک روز شکست خوردند و به یکی از عجیب‌ترین هفته‌های فوتبال اروپا تبدیل شد، کمتر کسی فکر می‌کرد شکست خوردن دو رقیب دیرینه این بار در اسپانیا رقم بخورد. رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان به مصاف تیم تازه صعود کرده کادیز رفت پیش بینی‌ها حاکی از آن داشت که رئال بدون دردسر و با گل‌های فراوان از سد حریفش خواهد گذشت، اما این تیم کمتر شناخته شده کادیز بود که در خانه حریف با یک گل به برتری رسیده و از اندوخته خود محافظت کرده و سه امتیاز بازی را کسب نماید. رئال در شب مصدومیت سرخیو راموس کاپیتان خود، هرچه زد به در بسته خورد و با شکست در این دیدار در امتیاز ۱۰ ثابت ماند؛ و کادیز هم با این پیروزی به رئال مادرید و امتیاز ۱۰ رسید.
 
میلان پیروز دربی میلان رئال و بارسلونا باختند

بارسلونا هم بعد از تغییرات زیاد در راس کادر فنی، جذب بازیکنان جوان در همان هفته‌های ابتدایی دو پیروزی پر گل به دست آورد، اما نتایج ضعیف بارسلونا همچنان ادامه دارد. آن‌ها پس از تساوی بدون گل مقابل سویا در خانه، در هفته‌ی پیش از نبرد حساس با رئال مادرید به دیدار ختافه رفت. کاتالان‌ها که تغییراتی در ترکیب خود داده بودند، مقابل حریف نه چندان دشوار خود، بعد از ۹ سال در خانه حریف شکست خوردند تا با ۷ امتیاز در میانه جدول جا خوش کنند. بازیکنان بارسلونا فرصت‌های خیلی کمی به دست آوردند، اما از آن‌ها استفاده نکردند که مهم‌ترین آن تک به تک گریزمان در نیمه اول بود که می‌توانست به سادگی آن را تبدیل به گل کند، اما با بدترین تصمیم خود، توپ را به دستان آسمان سپرد.
 
میلان پیروز دربی میلان رئال و بارسلونا باختند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی