تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رئیس جمهوری آذربایجان از آزادسازی شهر فضولی در قره‌باغ خبر داد

«الهام علی‌اف» رییس جمهوری آذربایجان روز شنبه از آزادسازی شهر اشغال شده «فضولی» و چند روستای حومه آن در منطقه قره‌باغ خبر داد.

کد خبر: ۷۳۶۵۹
۱۲:۰۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ علی‌اف در پیامی به مردم که از شبکه‌های تلویزیونی جمهوری آذربایجان به صورت زنده پخش شد، اعلام کرد: شهر فضولی و چند روستای حومه آن شامل «گوچ احمدلی، چیمن، جووارلی، پیراحمدلی، موسی بیکلی، ایشیقلی و ددلی» آزاد شده است.
 
شهر فضولی در ۲۴۸ کیلومتری جنوب غرب باکو بیش از ۲۷ سال بود که در اشغال نیرو‌های ارمنستان قرار داشت.
 
درگیری‌های نظامی میان نیرو‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان پس از یک وقفه چند هفته‌ای بار دیگر از ششم مهرماه جاری از سر گرفته شده است.
 
پس از درگیری‌های نظامی چند روزه در ماه جولای (اواسط تیر) بین نیرو‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان که منجر به تلفات جانی از هر دو طرف شد، جنگ لفظی و برخی تحرکات نظامی به تنش در منطقه قفقاز دامن زد و بروز برخورد نظامی میان این دو کشور را قابل پیش‌بینی کرده بود.
 
با وجود حصول توافق آتش‌بس در مذاکرات جمعه گذشته (۱۸ مهر) وزیران امور خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مسکو، توافق آتش‌بس در چند روز اخیر در منطقه مورد مناقشه قره باغ به صورت مکرر نقض شده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی