تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

علی اف: از ایران تشکر می‌کنم

رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه ایران و گرجستان آسمان و مرز‌های خود را برای انتقال سلاح به ارمنستان بسته اند از دو کشور تشکر کرد.

کد خبر: ۷۳۶۳۱
۰۸:۱۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه ایران آسمان و مرز‌های خود را برای انتقال سلاح به ارمنستان بسته است، از ایران تشکر کرد.
 
«الهام علی اف» در گفتگو با شبکه «ای هابر» ترکیه اخبار و شایعات مربوط به ارسال سلاح از ایران به ارمنستان را رد کرد و گفت: ما هیچ گونه اطلاعاتی در این خصوص نداریم. بلکه می‌توانم بگویم که ایران و گرجستان، آسمان و مرز‌های زمینی خود را برای ارسال سلاح به ارمنستان بسته‌اند؛ بنابراین بار دیگر از دولت ایران و دولت گرجستان در این خصوص تشکر می‌کنیم.
 
رئیس جمهور آذربایجان همچنین افزود که انتقال سلاح به ارمنستان به صورت غیرقانونی و قاچاق و با هواپیما‌های غیرنظامی از طریق گرجستان صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: تعدادی از ارامنه متمول مقیم روسیه اخیراً یک فروند هواپیما به مبلغ ۳۰ الی ۴۰ میلیون دلار خریداری و در اختیار ارمنستان قرار دادند و آن‌ها ارامنه مقیم روسیه را برای جنگیدن علیه آذربایجان به قره باغ می‌فرستند.
 
علی اف گفت: از سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری در خواست کردیم تا با بررسی این موضوع از آن جلوگیری کند چرا که این اقدام جنایت بین المللی به شمار می‌رود و انتقال این سلاح‌های قاچاق به ارمنستان پذیرفتنی نیست.
 
وی افزود: مراجع رسمی روسیه به ما گفتند که سلاح و مهمات به ارمنستان ارسال نمی‌شود و این تجار و ثروتمندان ارمنی هستند که به خرید سلاح قاچاق و ارسال آن به ارمنستان مبادرت می‌کنند.
 
گفتنی است که ایران همواره گفته است که بحران قره باغ راه حل نظامی ندارد و دو طرف باید از طریق مذاکرات به حل و فصل مسئله بپردازند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی