تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مسی سال ۲۰۱۴ پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی رئال مادرید را رد کرده بود

مهاجم بارسلونا با وجود وسوسه انگیز بودن پیشنهاد رئال مادرید نپذیرفت که برای سفیدپوشان بازی کند.

کد خبر: ۷۳۵۸۶
۲۱:۰۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹
مسی سال ۲۰۱۴ پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی رئال مادرید را رد کرده بود
 
دیدارنیوز - به نقل از بی ساکر، صحبت از لیونل مسی یعنی حرف زدن درباره یکی از بهترین های تاریخ فوتبال و شاید بهترین بازیکن تاریخ. خیلی از باشگاه ها تلاش کردند که با ستاره آرژانتینی قرارداد امضا کنند اما بازیکن شماره ۱۰ آبی اناری ها همیشه به بارسلونا وفادار ماند. 

یکی از پیشنهاد های باورنکردنی در تابستان ۲۰۱۳ داده شد. جانلوکا دی مارتسیو، روزنامه نگار پیشنهاد رئال مادرید را تایید کرد. 

او در کتاب "هتل بزرگ کالچومرکاتو" عنوان کرد که سفیدپوشان در سال ۲۰۱۳ می خواستند با مهاجم بارسلونا قرارداد امضا کنند، دقیقا بعد از این که آبی اناری ها لالیگا و کوپا دل ری را فتح کردند. 

نمایندگان مادرید به بارسلونا رفتند تا پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی را مطرح کنند. این رقم ابتدا برای بازسازی سانتیاگو برنابئو کنار گذاشته شده بود.

با این حال باشگاه مادریدی با مخالفت کامل مسی روبرو شد. ستاره آبی اناری ها گفت: من به مادرید نمی روم. شما تنها وقتتان را تلف می کنید. 

این پیشنهاد توسط فوتبال لیکس در سال ۲۰۱۸ فاش شد اما باشگاه رئال مادرید اعلام کرد مسی کسی نبوده است که این پیشنهاد را رد کرده است. 

دی مارتسیو نخستین بار نیست که پیشنهاد به مسی را علنی می کند. او همچنین اعلام کرده بود که ژوزه مورینیو در سال ۲۰۱۴ در آستانه جذب ستاره آرژانتینی بود اما در نهایت این بازیکن در بارسلونا ماند و به چلسی نرفت. 
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی