تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

اصرار نخست‌وزیر ارمنستان بر تعیین وضعیت "جمهوری قره‌باغ"

نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان گفت که دولتش هرگونه امتیاز در حل بحران قره‌باغ تحت فرمول "قلمرو‌ها در ازای صلح" را رد می‌کند و بر تعیین وضعیت جمهوری خود خوانده قره‌باغ اصرار دارد.

کد خبر: ۷۳۵۲۴
۱۵:۵۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از اسپوتنیک، به گفته نیکول پاشینیان، باکو خواستار پنج قلمرو اطراف قره‌باغ، برنامه برای انتقال دو منطقه دیگر و تعیین قره‌باغ به عنوان موجودیت آذربایجانی شده است.
 
وی اظهار کرد: آن‌ها خواستار این قلمرو‌ها در ازای صلح و نه تعیین وضعیت شدند. آذربایجان تهدید به جنگ کرد. دولت ما... از بحث درباره این مسئله با چنین روشی و بدون تعیین وضعیت آرتساخ (ناگورنو قره‌باغ) خودداری کرده است.
 
نخست‌وزیر ارمنستان یادآور شد: آذربایجان از صحبت درباره وضعیت قره‌باغ سرباز می‌زند و به دنبال اخراج ارمنی‌ها از آنجا است.
 
نخست‌وزیر ارمنستان همچنین در سخنرانی خود گفت، هدف جمهوری آذربایجان "اشغال کامل" اراضی قره‌باغ است و وضعیت در این منطقه را "بسیار دشوار" توصیف کرد. او گفت، جمهوری آذربایجان و ترکیه "قصد ندارند اقدامات خصمانه خودشان را متوقف کنند. "
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی