تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رئیس نوسازی مدارس کشور خبرداد: اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مدارس خیّرساز گلستان

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مدارس خیّرساز گلستان اختصاص یافت.

کد خبر: ۷۳۳۶۵
۱۵:۴۶ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ مهرالله رخشانی مهر بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مدرسه گنبدکاووس اظهارکرد: برای تکمیل پروژه‌های آموزشی خیرساز در استان گلستان که سهم ۳۰ یا ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده، ملبغ ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
 
وی افزود: با اختصاص این میزان اعتبار تمامی مدارس خیرساز بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان گلستان تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
 
رخشانی مهر بابیان اینکه گلستان پروژه‌های آموزشی نیمه تمام قابل توجهی دارد که باید با اختصاص بودجه مناسب از سوی دولت و همّت نیکوکاران ساماندهی و به سرانجام برسند، افزود: سازمان نوسازی مدارس کشور در یک سال گذشته ۲۳ مدرسه تخریبی براثر سیل اوائل سال ۹۸ در این استان شمالی را در حال ساخت دارد.
 
رخشانی مهر اضافه کرد: تا الان ۱۷ مدرسه ساخته شده در مناطق سیل‌زده گلستان تکمیل و یا در آستانه بهره‌برداری است و بقیه مدارس نیز تا دهه فجر امسال تحویل آموزش و پرورش این استان خواهد شد مضاف براینکه سازمان نوسازی مدارس کشور، هزینه تکمیل پروژه پژوهش‌سرای دانش آموزی شهر گنبدکاووس را که توسط یکی از نیکوکاران درحال ساخت است، پرداخت می‌کند.
 
وی ادامه داد: این سازمان هزینه ۵۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه استخر دانش آموزی شهر گنبدکاووس را از طریق منابع استانی و رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان تامین خواهد کرد.
 
معاون امور عمرانی وزیر آموزش و پرورش همچنین از تحویل هشت هزار کلاس درس طی مهرماه جاری به آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تا پایان امسال هم ۶ هزار کلاس درس دیگر تحویل نظام تعلیم و تربیت خواهد شد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی