تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تذکر هشت عضو شورای شهر درباره کم‌کاری سازمان زیباسازی در بزرگداشت شجریان

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از آنچه کم‌کاری سازمان زیباسازی در بزرگداشت و اکران تصاویر محمدرضا شجریان در سطح شهر بیان کردند، به این سازمان تذکر دادند.

کد خبر: ۷۳۲۴۲
۱۰:۳۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹
تذکر هشت عضو شورای شهر درباره کم‌کاری سازمان زیباسازی در بزرگداشت شجریان
 
دیدارنیوز - ناهید خداکرمی در تذکر پیش از دستور خود ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا شجریان گفت: علاوه بر اندوه عمومی نسبت به درگذشت استاد شجریان، شاهد تفاوت و شکاف بین فرهنگ عمومی و رسمی کشور هستیم  که نشان داد مردم چندین گام جلوتر از مسولان گام بر می دارند و خواسته هایشان گاه متفاوت از دستورالعمل های فرهنگ سازی رسانه ملی است .

وی با بیان اینکه شورای شهر بر مبنای خواسته مردم تهران شکل گرفته است و در این  شرایط پاسخگویی به عواطف و نیازهای شهروندان کمترین کار است، گفت: یادمان باشد که تبلیغات محیطی مناسبتی ضمن انعکاس رویگرد فرهنگی شهروندان می تواند الگوساز سبک زندگی باشد و انتظار می رفت شهرداری به فوریت و وسیع فضای عمومی پایتخت را با تصویر و صدای شجریان عطرآگین کند که متاسفانه شاهد تعلل و کم کاری در این حوزه هستیم که قبلا در مورد آیت الله صانعی نیز چنین اتفاقی رخ داده بود.

خداکرمی ادامه داد: شهر تهران متعلق به مردم است و پیرایش شهر هم براساس نیاز و علایق مردم باید توسط شهرداری انجام شود و برای تسکین آلام مردم تهران و بزرگداشت مقام این استاد آواز می بایست تصویر و صدای استاد در شهر پخش می شد نه اینکه تعداد معدودی بلیورد و صفحات برای تصویر وی  انتخاب شود  که بر همین اساس  به شهردار تذکر می دهم  تا برای جبران تعلل هرچه سریعتر، دستور نصب تبلیغات محیطی بر ایستگاه مترو و بیلبوردهای محیطی بزرگراهی را صادر کند.

این تذکر توسط هفت عضو شورای شهر دیگر نیز امضا و به هیات رئیسه تحویل داده شد. که خداکرمی، میلانی، خلیل آبادی، میرلوحی، فراهانی، سالاری، حق شناس، آروین تذکر مذکور را امضا کردند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی