تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های تهران: از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک معذوریم

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوار‌های شهرداری تهران گفت: از امروز پوشش ماسک بهداشتی برای همه افرادی که به پایانه‌ها وارد می‌شوند الزامی است و تنها به افراد دارای ماسک، خدمات ارائه می‌شود.

کد خبر: ۷۳۱۹۵
۱۷:۰۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ بر اساس اعلام روز شنبه روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌های شهرداری تهران، امیر حسین صدیقی افزود: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای طرح «ماسک از خانه تا خانه» سازمان پایانه‌ها نیز همچون گذشته با تأکید بر استفاده از ماسک توسط شهروندان و مسافران، از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک معذور خواهد بود و کلیه افراد برای ورود به پایانه‌های مسافربری ملزم به پوشش ماسک هستند.
 
وی با اشاره به اقدامات این سازمان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، سازمان پایانه‌ها مطابق با آخرین دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت شبانه روزی عملیات ضدعفونی پایانه‌ها را در دستورکار داشته و این اقدامات همچنان با تلاش بی وقفه کارکنان ادامه دارد.
 
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها همچنین از عرضه ماسک بهداشتی در پایانه‌ها خبر داد و گفت: با همکاری وزارت صمت غرفه‌های عرضه ماسک بهداشتی با قیمت مصوب، همزمان با اجباری شدن پوشش ماسک در پایانه‌ها فعال شده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی