تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

سفیر ایران خواستار عادی سازی پرواز‌ها میان تهران و مسکو شد

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در نشستی با «الکساندر نیرادکو» قائم مقام وزیر حمل و نقل و رئیس سرویس فدرال حمل و نقل هوایی روسیه با اشاره به مناسبات خوب تهران و مسکو در عرصه‌های مختلف، بر تسهیل تردد تجار و دانشجویان ایرانی به روسیه و برقراری و عادی سازی پرواز‌ها بین دو کشور تاکید کرد.

کد خبر: ۷۳۱۶۷
۱۴:۰۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ جلالی در این دیدار از سرگیری پرواز‌های متقابل میان روسیه با برخی مقاصد بین المللی را موجب ایجاد انتظارات و مطالبات در سطح افکار عمومی ایران برای از سرگیری پرواز‌ها میان دو کشور دانست و خواستار برقراری و عادی سازی پرواز‌ها بین تهران و مسکو شد.
 
رئیس سرویس فدرال حمل و نقل هوایی روسیه نیز ضمن با اهمیت توصیف نمودن روابط روسیه با ایران و اهتمام ویژه مقامات دولتی کشور متبوعش به این موضوع. اعلام کرد در حال حاضر بیشترین خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا متوجه پرواز‌های بین المللی روسبه بویژه هواپیمایی ایرفلوت شده است.
 
 الکساندر نیرادکو تصریح کرد: بدلیل شرایط بوجود آمده، از ۷۸ فرودگاه در روسیه برای انجام پرواز‌های بین المللی صرفا از ۷ فرودگاه در ۷ استان پرواز صورت می‌پذیرد.
 
وی افزود: اگرچه تصمیمات مربوط به از سرگیری پرواز‌ها و لغو محدودیت‌های پرواز‌های بین المللی از سوی ستاد مبارزه با کرونا در روسیه اتخاذ می‌گردد، اما درخواست سفیر ایران به ریاست ستاد ابلاغ خواهد شد.
 
در این ملاقات همچنین برخی موضوعات فنی مربوط به پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران -مسکو -تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس سرویس فدرال حمل و نقل هوایی روسیه راهنمایی‌های لازم را برای حل مشکلات ارائه داد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی