تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ابتلای وزیر بهداشت به کرونا صحت ندارد

شایعه ابتلای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کرونا صحت ندارد.

کد خبر: ۷۳۱۶۵
۱۴:۰۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در گفتگویی گفت: شایعه ابتلای دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت به کرونا صحت ندارد. ایشان به علت اسپاسم عضلات گردن و ستون فقرات امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا حضور نداشت، اما از فردا طبق روال عادی در برنامه‌های کاری تعیین شده حضور خواهد داشت.
 
وی گفت: البته با توجه به شیوع بالای کرونا و بیماری کووید۱۹ در کشور ابتلای هر یک از مسئولان و شهروندان ایرانی به کرونا در این شرایط مطلب عجیبی نیست، اما در مورد وزیر بهداشت این شایعه صحت ندارد و شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است.
 
سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت نیز به ایرنا گفت: شایعه ابتلای وزیر بهداشت درست نیست. وزیر بهداشت امروز به علت درد عضلانی در ناحیه گردن و کمر در جلسه ستاد ملی کرونا حضور نداشت، اما اکنون در دفتر کار خود حضور دارد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی