تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

احتمال لغو بازی ایران و مالی به خاطر کرونا قوت گرفت

به علت ابتلای چهار بازیکن مالی به ویروس کرونا و همین‌طور تامین سلامتی تیم ملی ایران، احتمالا این دیدار تا ساعاتی دیگر لغو خواهد شد.

کد خبر: ۷۳۱۵۸
۱۳:۱۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ در پی تایید ابتلای چهار بازیکن تیم ملی مالی به ویروس کرونا از سوی فدراسیون فوتبال این کشور، فدراسیون فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حال بررسی صحت این خبر و در ادامه بررسی کلیت موضوع توسط ستاد کرونا در فوتبال است.
 
صحت و سلامت بازیکنان ایرانی که از فوتبال اروپا و لیگ برتر ایران در تیم ملی حضور دارند، برای مسئولان فدراسیون فوتبال اهمیت بالایی دارد و در واقع گارانتی لازم را به تیم‌های بازیکنان می‌دهد که در اردو‌های بعدی نیز حضور داشته باشند و در بازگشت به کشور‌های خود مشکلی نداشته باشند.
 
طبق پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا، این احتمال وجود دارد که لژیونر‌های ایرانی در بازگشت به کشور‌های مبدا، با محدودیت‌های مواجه شوند که آن‌ها را در بازگشت به میادین با مشکل روبرو کند.
 
به همین علت، لغو این دیدار که طبق برنامه باید ۲۲ مهر در ترکیه برگزار شود، قوت گرفته و فدراسیون در حال اتخاذ تصمیم نهایی است تا از سفر کاروان ایران به ترکیه هم خودداری شود.
 
تیم ملی مالی در بازی اخیر خود برابر تیم ملی غنا، این چهار بازیکن را نداشت و جملگی آن‌ها در قرنطینه به سر برده‌اند و در دیدار برابر غنا غایب بودند. به همین دلیل مالی با ۱۱ بازیکن اصلی بازی را برگزار کرد و در طول این دیدار ۴ تعویض داشت که یکی از آن‌ها دروازه‌بان تیم بود. به غیر از این نیز، حدود ۱۵ بازیکن حضور در تیم ملی مالی را در شرایط کنونی به دلایل مختلف رد کرده‌اند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی