تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

استاندار تهران خبر داد: جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای کتمان بیماری کرونا/ پلمپ در انتظار اصناف متخلف

استاندار تهران جرایم مربوط به عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی را تشریح کرد.

کد خبر: ۷۳۱۵۳
۱۲:۴۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد اعمال جرایم کرونایی اظهار داشت:کسانی که مبتلا به کرونا شده اند؛ اگر در اجتماع حاضر شده و شناسایی شوند ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
 
وی با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک توسط همه افراد جامعه، افزود: اصناف هم بایستی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند که در صورت تخلف بار اول تذکر دریافت می‌کنند، در مرحله دوم در صورت عدم رعایت ۳۰۰ هزار تومان جریمه، در مرحله سوم یک میلیون تومان و در مرحله چهارم پلمب می‌شوند.
 
استاندار تهران تاکید کرد: در مورد واحد‌هایی که خدمات عمومی ارائه می‌دهند از جمله تاکسی و اتوبوس اگر خودشان رعایت نکنند ۱۰۰ هزار تومان و اگر مسافرین رعایت نکنند به ازای هر مسافر ۲۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
 
محسنی بندپی همچنین تاکید کرد: در مورد ادارات نیز به همین نحو عدم رعایت استفاده از ماسک تخلف محسوب می‌شود، از همه شهروندان انتظار داریم که با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی شرایطی فراهم کنند تا زمینه کاهش شیوع کرونا فراهم شود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی