تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

آمار جهانی همه‌گیریِ کرونا/ بازگشت اسپانیا و فرانسه به جمع ۱۰ کشور اول

شمار مبتلایان به کروناویروس در جهان به ۳۷ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۵۵۷ نفر رسیده و تاکنون مرگ یک میلیون و ۷۲ هزار و ۸۲۶ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.

کد خبر: ۷۳۱۳۶
۱۰:۵۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ بنابر تازه‌ترین آمارها همچنین ۲۷ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۴۹۹ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.
 
روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۴ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.
 
آمریکا با بیش از ۷.۸ میلیون مبتلا و همچنین بیش از ۲۱۸ هزار قربانی تاکنون، همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.
 
هند و برزیل نیز با آمار میلیونیِ مبتلایان، هم‌اکنون پس از آمریکا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را در جهان دارند و در حال حاضر شمار مبتلایان در هند از ۶.۹ میلیون نفر فراتر رفته است.
 
همچنین ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک به ترتیب چهار کشور اول دنیا از نظر بیشترین تعداد قربانیان کووید-۱۹ هستند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:
 
۱. آمریکا هفت میلیون و ۸۹۴ هزار و ۴۷۸ مبتلا، ۲۱۸ هزار و ۶۴۸ قربانی
 
۲. هند شش میلیون و ۹۷۹ هزار و ۴۲۳ مبتلا، ۱۰۷ هزار و ۴۵۰ قربانی
 
۳. برزیل پنج میلیون و ۵۷ هزار و ۱۹۰ مبتلا، ۱۴۹ هزار و ۶۹۲ قربانی
 
۴. روسیه یک میلیون و ۲۷۲ هزار و ۲۳۸ مبتلا، ۲۲ هزار و ۲۵۷ قربانی
 
۵. کلمبیا ۸۹۴ هزار و ۳۰۰ مبتلا، ۲۷ هزار و ۴۹۵ قربانی
 
۶. اسپانیا ۸۹۰ هزار و ۳۶۷ مبتلا، ۳۲ هزار و ۹۲۹ قربانی
 
۷. آرژانتین ۸۷۱ هزار و ۴۶۸ مبتلا، ۲۳ هزار و ۲۲۵ قربانی
 
۸. پرو ۸۴۳ هزار و ۳۵۵ مبتلا، ۳۳ هزار و ۱۵۸ قربانی
 
۹. مکزیک ۸۰۹ هزار و ۷۵۱ مبتلا، ۸۳ هزار و ۵۰۷ قربانی
 
۱۰. فرانسه ۶۹۱ هزار و ۹۷۷ مبتلا، ۳۲ هزار و ۵۸۳ قربانی
 
پس از آن کشورهای آفریقای جنوبی با ۶۸۸ هزار و ۳۵۲ مبتلا، انگلیس با ۵۷۵ هزار و ۶۷۹ مبتلا، ایران با ۴۹۲ هزار و ۳۷۸ مبتلا، شیلی با ۴۷۷ هزار و ۷۶۹ مبتلا، عراق با ۳۹۷ هزار و ۷۸۰ مبتلا، بنگلادش با ۳۷۵ هزار و ۸۷۰ مبتلا، ایتالیا با ۳۴۳ هزار و ۷۷۰ مبتلا، عربستان سعودی با ۳۳۸ هزار و ۵۳۹ مبتلا، فیلیپین با ۳۳۴ هزار و ۷۷۰ مبتلا، ترکیه با ۳۳۲ هزار و ۳۸۲ مبتلا، اندونزی با ۳۲۴ هزار و ۶۵۸ مبتلا، آلمان با ۳۲۰ هزار و ۴۷۸ مبتلا، پاکستان با ۳۱۸ هزار و ۲۶۶ مبتلا، سرزمین‌های اشغالی با ۲۸۷ هزار و ۸۵۸ مبتلا، اوکراین با ۲۵۰ هزار و ۵۳۸ مبتلا، کانادا با ۱۷۸ هزار و ۱۱۷ مبتلا، هلند با ۱۶۱ هزار و ۷۸۱ مبتلا، بلژیک با ۱۴۸ هزار و ۹۸۱ مبتلا، رومانی با ۱۴۸ هزار و ۸۸۶ مبتلا، مراکش با ۱۴۶ هزار و ۳۹۸ مبتلا، اکوادور با ۱۴۵ هزار و ۸۴۸ مبتلا، بولیوی با ۱۳۸ هزار و ۲۲۶ مبتلا، قطر با ۱۲۷ هزار و ۶۰۰ مبتلا، پاناما با ۱۱۸ هزار و ۸۴۱ مبتلا، جمهوری دومینکن با ۱۱۷ هزار و ۴۵۷ مبتلا، لهستان با ۱۱۶ هزار و ۳۳۸ مبتلا، کویت با ۱۱۰ هزار و ۷۶ مبتلا، جمهوری چک با ۱۰۹ هزار و ۳۷۴ مبتلا، قزاقستان با ۱۰۸ هزار و ۶۶۳ مبتلا، مصر با ۱۰۴ هزار و ۲۶۲ مبتلا، عمان با ۱۰۴ هزار و ۱۲۹ مبتلا، امارات متحده عربی با ۱۰۴ هزار و ۴ مبتلا و نپال با ۱۰۰ هزار و ۶۷۶ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی