تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تعطیلی تهران یک هفته تمدید شد

استاندار تهران از تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی پایتخت خبر داد. محسنی بندپی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک توسط شهروندان در تهران از درب منازل از فردا شنبه ۱۹ مهرماه گفت: تمام محدودیت‌های ابلاغی در هفته گذشته از روز شنبه تا روز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه در استان تهران به قوت خود باقی است.

کد خبر: ۷۳۱۱۲
۱۷:۲۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۹
تعطیلی تهران یک هفته تمدید شد
 
دیدارنیوز - استاندار تهران از تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی پایتخت خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی پایتخت خبر داد و اظهار داشت: محدودیت‌های کرونایی در تهران تا ۲۳ مهر ماه تمدید شده است.

محسنی بندپی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک توسط شهروندان در تهران از درب منازل از فردا شنبه ۱۹ مهرماه گفت: تمام محدودیت‌های ابلاغی در هفته گذشته از روز شنبه تا روز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه در استان تهران به قوت خود باقی است.
استاندار تهران در خصوص برگزاری کلاس‌ها در دانشگاه‌ها و مدارس عنوان داشت: این موضوع به صورت مجازی دنبال می‌شود.

بر اساس این گزارش از هفته گذشته استفاده از ماسک از درب منازل اجباری اعلام شد و طبق اعلام قبلی نظارت‌ها بر روند استفاده از ماسک از درب منازل صورت گرفت و پیشنهاد دورکاری و همچنین شیفت بندی در استان تهران به وزارت کشور داده شد، که در حال بررسی در کمیته امور اداری و استخدامی ستاد ملی کرونا است.

گفتنی است که نظارت شهرداری بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو نیز ارائه شده چرا که طبق آمار مترو روزانه بیش از یک میلیون مسافر را جابجا می‌کند و نظارت شهرداری تهران بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تداوم استفاده از ماسک در مترو از خواسته‌های استاندار تهران بود.
 
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی