تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

در صورت اعتراض به قبوض برق؛ تهرانی‌ها با ۱۵۲۱ تماس بگیرند

مشترکان برق پایتخت در صورت اعتراض به مصارف ثبت شده و مبالغ قبوض الکترونیکی، بدون نیاز به مراجعه حضوری به مناطق برق، با سامانه تلفنی ۱۵۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر: ۷۳۰۰۷
۱۶:۰۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ مسعود عزیزی - معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ - اظهار کرد: مشترکان تهرانی برای دریافت خدمات در حوزه برق، نیازی به مراجعه حضوری به مناطق برق ندارند و خدمات مورد نیاز شهروندان از طریق میز خدمت الکترونیکی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir قابل ارائه است.
 
طبق اعلام وزارت نیرو، وی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش تردد‌های شهری، استفاده از خدمات غیرحضوری در شرایط کنونی کشور از اهمیتی دوچندان برخوردار است و به همین دلیل از تمامی مشترکان درخواست داریم با استفاده از درگاه اینترنتی این شرکت و اپلیکیشن همراه برق تهران، درخواست‌های خود در زمینه فروش انشعاب، خدمات پس از فروش و صورت حساب قبوض را ثبت و پیگیری کرده و اکیدا از مراجعه به مناطق ۲۲ گانه برق پایتخت خودداری کنند.
 
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین خاطرنشان کرد: اگرچه فرایند قرائت لوازم اندازه گیری و صدور قبوض الکترونیکی، به دقت اجرایی شده و رصد می‌شود، اما چنانچه مشترکان نسبت به ارقام قرائت شده کنتور ملک خود و یا مبالغ صادره، اعتراض داشته و یا برای پیگیری سئوالات خود نیاز به مکالمه با کارشناسان این شرکت دارند، می‌توانند در ساعات اداری با تلفن چهار رقمی ۱۵۲۱ تماس بگیرند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی