تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تغییرات جدید در رسانه ملی/ بخشی‌زاده به معاونت صدا رفت، شاه‌آبادی معاون سیما شد

با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، امروز تغییرات جدیدی در بخش‌های مختلف صدا و سیما اتفاق افتاد.

کد خبر: ۷۲۹۸۹
۱۴:۵۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ صبح امروز با صدور چند حکم توسط دکتر عبدالعلی علی‌عسکری رئیس سازمان صداوسیما، معاون صدا، معاون سیما، معاون فضای مجازی، رئیس جدید مرکز نظارت و ارزیابی، مشاور جدید سازمان، رئیس مرکز طرح و بودجه، رئیس مرکز تحقیقات و مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی منصوب شدند.
 
شاه‌آبادی از معاونت صدا به معاونت سیما رفت
در اولین حکم، رئیس سازمان صداوسیما ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و صادقانه دکتر سید مرتضی میرباقری در چهار سال گذشته، حمید شاه‌آبادی را به معاونت سیمای رسانه ملی منصوب کرد.
 
شاه‌آبادی که از مهر ۹۶ تاکنون سکان معاونت صدای سازمان صداوسیما را در دست داشت، دانش‌آموخته دکترای فلسفه تطبیقی است و از شهریور ۹۵ هم قائم‌مقامی معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی و ریاست مرکز طرح و برنامه سازمان را بر عهده داشته است.
 
معاون جدید رئیس رسانه ملی در امور سیما همچنین از سال ۹۲ تا ۹۵ مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم بود و پیش از آن نیز در دولت دهم معاونت هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت.
 
حمید شاه‌آبادی که متولد ۳۰ آذر ۱۳۴۳ در قم است، علاوه بر تحصیل فلسفه در مقطع کارشناسی در دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد فلسفه دین در دانشگاه علامه طباطبایی، دوره‌های مقدمات، سطح و خارج فقه و اصول و فلسفه اسلامی را در حوزه‌های علمیه آیت‌الله مجتهدی، شهید آیت‌الله شاه‌آبادی و مروی تهران و زیر نظر اساتیدی همچون آیت‌الله حاج شیخ مجتبی تهرانی و آیت‌الله سید رضی شیرازی گذرانده است.
تغییرات جدید در رسانه ملی/ بخشی‌زاده به معاونت صدا رفت، شاه‌آبادی معاون سیما شد
 
بخشی‌زاده جایگزین شاه‌آبادی در معاونت صدا شد
با رفتن شاه‌آبادی از معاونت صدا، رئیس رسانه ملی در حکم دیگری علی بخشی‌زاده را به جای وی به سمت معاون صدای سازمان صداوسیما منصوب کرد.
 
علی بخشی زاده دانش‌آموخته کارشناسی ارشد علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این در دو مقطع رئیس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان بوده است و همچنین مدیریت شبکه دو سیما را در کارنامه کاری خود دارد.
 
معاون جدید صدای سازمان صداوسیما از آزادگان دفاع مقدس است که به مدت هشت سال دربند رژیم بعثی عراق بوده و از یاران و نزدیکان سید آزادگان دفاع مقدس حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی فرد (ره) به شمارمی‌رود.
تغییرات جدید در رسانه ملی/ بخشی‌زاده به معاونت صدا رفت، شاه‌آبادی معاون سیما شد
 
غلامرضا نوری معاون فضای مجازی شد
رئیس رسانه ملی همچنین در حکم جداگانه‌ای غلامرضا نوری را به سمت معاون فضای مجازی رسانه ملی منصوب کرد. غلامرضا نوری از ۱۵ اردیبهشت ۹۹ سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت.
 
نوری همچنین پیش از این قائم‌مقامی و مدیرکلی تولید محتوای معاونت فضای مجازی و مدیرعاملی موسسه فرهنگی جام جم را در کارنامه کاری خود دارد و از فعالان قدیمی عرصه فضای مجازی شناخته می‌شود.
تغییرات جدید در رسانه ملی/ بخشی‌زاده به معاونت صدا رفت، شاه‌آبادی معاون سیما شد
 
سایر انتصابات جدید در صداوسیما
دکتر علی‌عسکری امروز در ادامه انتصابات جدید خود، مصطفی محمدی را به ریاست مرکز «طرح، برنامه و بودجه»، دکتر علی طلوعی را به ریاست مرکز «تحقیقات» و دکتر سیدعلیرضا شریفی را به ریاست مرکز «نظارت و ارزیابی» سازمان منصوب کرد.
 
بر اساس ساختار جدید و باهدف چابک سازی سازمان صداوسیما، معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت از ساختار حذف و مراکز «طرح، برنامه‌وبودجه»، «تحقیقات» و «نظارت و ارزیابی» سازمان زیر نظر مستقیم رئیس رسانه ملی قرار گرفتند.
 
رئیس سازمان صداوسیما همچنین در حکمی ضمن تشکر از زحمات محمود اشتری، ابوذر زارع را به سمت مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی رسانه ملی منصوب کرد.
 
با حکم رئیس سازمان صداوسیما، دکتر حسین رضی نیز امروز به سمت مشاور رئیس رسانه ملی منصوب شد. رضی پیش از این، معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی را برعهده داشت.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی