تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تذکر تهران به آذربایجان و ارمنستان درباره اصابت گلوله اشتباهی به خاک ایران

وزیر دفاع در خصوص مناقشات آذربایجان و ارمنستان گفت: جان شهروندان و امنیت خاک مقدس ایران اسلامی یک موضوع مهم و حیاتی است و به هیچ وجه قابل قبول نیست که به علت کم دقتی و بی‌توجهی کشورهای طرف مناقشه، گلوله ای به خاک کشورمان اصابت کند.

کد خبر: ۷۲۹۱۸
۱۴:۰۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹
تذکر تهران به آذربایجان و ارمنستان درباره اصابت گلوله اشتباهی به خاک ایران
 
دیدارنیوز -  به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در مشهد مقدس با اشاره به مناقشات اخیر کشورهای آذربایجان و ارمنستان با بیان اینکه امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران برای نیروهای مسلح مقتدر و شجاع کشور یک موضوع اصلی، حیاتی و بسیار مهم است گفت: در این حادثه گاهی به خطا گلوله‌هایی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران اصابت کرد که تذکرات لازم به هر دو کشور داده شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مناقشات را در منطقه به دقت رصد و دنبال می کند تصریح کرد: جان شهروندان و امنیت خاک مقدس ایران اسلامی یک موضوع مهم و حیاتی است و به هیچ وجه قابل قبول نیست که به علت کم دقتی و بی‌توجهی گلوله به خاک کشورمان اصابت کند.

 وی تاکید کرد: چنانچه این موارد و این بی دقتی ها توسط کشورهای طرف مناقشه  ادامه پیدا کند قطعاً تمهیدات بیشتری اتخاذ خواهد شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی