تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تسهیلات خروج مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان ایرانی غایب و غیر غایب خارج از کشور که با هماهنگی وزارتخانه های امور خارجه، بهداشت و علوم وارد کشور شده اند، می توانند از تسهیلات مجوز یک بار خروج تا پایان سال۱۳۹۹ بهره مند شوند.

کد خبر: ۷۲۹۰۰
۱۱:۵۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹
تسهیلات خروج مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور
 
دیدارنیوز - سردار تقی مهری اظهار کرد: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا به صورت گسترده، مشمولان دارای معافیت تحصیلی خارج از کشور و یا مقیم خارج از کشور که به دلیل لغو پروازهای خارجی و قرنطینه های صورت گرفته ازسوی برخی کشورها با مشکل مواجه شده اند، می توانند از تسهیلات مصوب ستاد کل نیروهای مسلح برخوردار شوند.

وی تأکید کرد: مشمولان ایرانی غایب و غیر غایب خارج از کشور که با هماهنگی وزارتخانه های امور خارجه، بهداشت و وزارت علوم وارد کشور شده اند و تا تاریخ ۱۵ مهر ماه سال جاری مجوز یک بار خروج برای آنان صادر شده و همچنان شرایط بازگشت آنان به کشور محل اقامت به علت بیماری کووید ۱۹ مقدور نیست، می توانند تا پایان سال ۱۳۹۹پس از تایید وزارت امورخارجه از مجوز یک بار خروج بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش khabaresarbazi @ از آخرین خبر مربوطه مطلع شوند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی