تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

یک قاضی آمریکایی ایران را به پرداخت ۱.۴۶ میلیارد دلار محکوم کرد

یک قاضی آمریکایی با طرح ادعاهایی علیه کشورمان، ایران را به پرداخت ۱.۴۶ میلیارد دلار غرامت به یک خانواده آمریکایی محکوم کرد.

کد خبر: ۷۲۸۵۸
۲۳:۱۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
یک قاضی آمریکایی ایران را به پرداخت ۱.۴۶ میلیارد دلار محکوم کرد
 
دیدارنیوز - به نقل از نشنال، یک قاضی آمریکایی ایران را محکوم با پرداخت ۱.۴۶ میلیارد دلار به خانواده "باب لوینسون" متهم کرده است.
 
کاخ سفید فروردین ماه با تایید نتیجه‌گیری‌های خانواده رابرت لوینسون، افسر سابق اف.بی.آی که مفقود شده است، این ادعا را مطرح کرد که او ممکن است در ایران مرده باشد.

خانواده لوینسون مدعی شده‌اند که سرویس اطلاعاتی آمریکا آن‌ها را متقاعد کرده است که او در حبس در ایران مرده است اما این که چه وقت و چگونه این اتفاق افتاده مشخص نیست.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی در این باره، مرگ لوینسون را تایید نکرد.

ادعای مقامات آمریکایی درباره مرگ باب لوینسون در ایران در حالی مطرح می‌شود که سید عباس موسوی، سخنگوی وقت وزارت امور خارجه کشورمان ضمن ابراز همدردی با خانواده لوینسون، یک بار دیگر تاکید کرد: بنا بر اسناد معتبر، نامبرده سال ها قبل خاک ایران را به مقصد نامعلومی ترک کرده و وزیر امور خارجه وقت آمریکا هم به این واقعیت اذعان کرده است.

موسوی افزوده بود: جمهوری اسلامی ایران طی سال های اخیر نهایت تلاش خود را برای بدست آوردن مستنداتی درباره سرنوشت دقیق آقای لوینسون پس از ترک ایران به عمل آورده ولی هیچگونه نشانه ای از زنده بودن وی بدست نیاورده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی