تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
شهرداران مناطق ۲، ۳، ۵، ۱۰، ۱۴، ۱۷ و ۲۱ تغییر کردند

حناچی ۷ شهردار منطقه را برکنار کرد

پیروز حناچی شهردار تهران موجی از تغییرات را بین شهرداران مناطق و یکی از معاونت‌های خود ایجاد کرد. بر اساس تغییرات جدید، شهردار تهران طی هشت حکم جداگانه شهرداران مناطق ۲، ۳، ۵، ۱۰، ۱۴، ۱۷ و ۲۱ و همچنین سرپرست معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران را منصوب کرد.

کد خبر: ۷۲۸۴۹
۱۶:۳۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
تغییرات گسترده در مدیریت شهری تهران
دیدارنیوز
ـ پیروز حناچی شهردار تهران موجی از تغییرات را بین شهرداران مناطق و یکی از معاونت‌های خود ایجاد کرد. بر اساس تغییرات جدید، شهردار تهران طی هشت حکم جداگانه شهرداران مناطق ۲، ۳، ۵، ۱۰، ۱۴، ۱۷ و ۲۱ و همچنین سرپرست معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران را منصوب کرد. این تغیرات در حالی صورت گرفت که تنها ۱۱ ماه از عمر مدیریت شهری فعلی تهران باقی مانده است و برخی از مسئولین تغییر یافته عملکرد مثبتی طی دوران حضور خود به جا گذاشته بودند. برای مثال، فریدون حیدری در حالی جای خود را در شهرداری منطقه ۵ به محمود کلهر داده است که تصاویر و ویدئو‌هایی که از عملکرد منطقه ۵ طی دو سال اخیر در برف‌روبی و کنترل سیلاب در فضای مجازی دست به دست شد نشان می‌داد که این منطقه توانسته در امور جاری از خود عملکرد مثبتی به جای بگذارد.

در این دوره منطقه ۵ در انتصاب معاونین و مسئولین جوان و زن هم عملکرد قابل توجهی داشت و برای مثال، در این دوره رضا علیزمانی به عنوان جوان‌ترین معاون خدمات شهری و محیط زیست، در بین ۲۲ منطقه شهری تهران بود و مسئولیت نگهداشت این منطقه نیز بر عهده این مدیر جوان بود که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

منطقه ۵ تهران در هفته ابتدایی کرونا هم با راه اندازی «کلینیک نفس» در مسیر مبارزه با کرونا گام مثبتی برداشت.

دیگر تغییرات صورت گرفته در شهرداری تهران نیز به این شرح است:

حسن رحمانی به عنوان شهردار منطقه ۲ جایگزین رسول کشت پور شد.

احمد تواهن به عنوان شهردار منطقه ۳ جایگزین مصطفی سلیمی شد.

مجید رباطی به عنوان شهردار منطقه ۱۰ که پیش از این سرپرست این منطقه بود تعیین شد.

کامبیز مصطفی پور به عنوان شهردار منطقه ۱۴، جایگزین رضا عباسی شد.

داود لطفی به عنوان شهردار منطقه ۱۷، جایگزین محمود کلهری شد.

رضا رجب زاده به عنوان شهردار منطقه ۲۱ جایگزین حسن رحمانی و مصطفی سلیمی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور مناطق شهردار تهران منصوب شد.

باید منتظر ماند و دید که این تغییرات صورت گرفته، در این زمان کوتاه باقی مانده از عمر مدیریت شهری فعلی، چه آثار و نتایجی بر جا خواهد گذاشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
اسماعیلی
|
Germany
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
شهردار تهران بهترین شهردار خود را باسابقه ای بی نظیرو کارنامه ایی درخشان در طول عملکرد خود در شهرداری منطقه ۵ از دست داد مهندس فریدون حیدری از نظر ما کارکنان شهرداری منطقه ۵ فردی خداترس و پاک دست و باتجربه فوق العاده در طول این چند سال بوده و هست و برخورد لازم میدانیم تا این اشتباه بزرگ شورای شهر و شهردار محترم را تذکر دهیم
جمعی از پرسنل شهرداری منطقه ۵
مدیران و معاونین و شهرداران نواحی منطقه ۵
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی