تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مجید آذرپی آزاد شد

"کورس" وکیل مجید آذرپی از آزادی مشروط او تا پایان مدت حبس ۶ سال و ۶ ماه خبر داد.

کد خبر: ۷۲۸۴۸
۱۶:۱۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ "کیمیا کورس" وکیل "مجید آذرپی" درباره آزادی مشروط موکل خود اظهار داشت: حکم ۶ سال و ۶ ماه حبس آقای آذرپی توسط شعبه ۲۸ دادگاه بدوی صادر شده بود که در دادگاه تجدیدنظرعیناً تایید شد. موکلم بازداشت موقت هشت ماهه‌ای نیز در سال ۹۴ داشتند و بعد از آن در تاریخ ۲۱ مرداد ماه ۹۷ برای اجرای حکم به اوین رفتند و از این تاریخ روزشمار حکم ایشان شروع شد و تا لحظه آزادی بالغ بر ۳۶ ماه را به طور کامل در حبس گذراندند.
 
وی افزود: از اردیبهشت ماه سال جاری درخواست آزادی مشروط آقای آذرپی را از طریق قوه قضاییه و دفتر معاون دادستان تهران پیگیری و ثبت کردیم که بعد از طی شدن مراحل، مساعدت قوه قضاییه در راستای آزادی مشروط مثمر ثمر و مفید واقع شد و بعد از ۵ ماه جواب نهایی که موافقت دادستان، دادیار و دادگاه صادرکننده حکم قطعی بود، در نهایت حکم آزادی مشروط برای آذرپی صادر شد.
 
کورس با بیان اینکه آقای آذرپی شب گذشته آزاد شدند، تاکید کرد: این آزادی مشروط تا پایان حکم موکلم ادامه خواهد داشت.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی