تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بازگشت قیمت سکه به کانال ۱۴ میلیونی

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز (دوشنبه) به کانال ۱۴ میلیون تومانی بازگشت و تاثیر کاهش قیمت‌های روز گذشته را از میان برد.

کد خبر: ۷۲۸۳۲
۱۵:۰۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ با وجود پیش‌بینی ادامه روند کاهش قیمت در بازار طلا و سکه، اما امروز (چهاردهم مهر) بازار طلا شاهد شیب صعودی قیمت‌ها بود.
 
بر این اساس، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز به کانال ۱۴ میلیون تومانی بازگشت و در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه، به بهای ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز شاهد افزایش قیمت ۶۰۰ هزار تومانی بوده و در حال حاضر با ارزش ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
همچنین نیم سکه به بهای هفت میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.
 
علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸ عیار با ۴۳ هزار تومان افزایش قیمت به ارزش یک میلیون و ۳۴۰ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با افزایش ۱۸۵ هزار تومانی، رقم پنج میلیون و ۸۰۵ هزار تومان را ثبت کرد.
 
قیمت انس جهانی طلا نیز امروز میل کاهشی از خود نشان داد و به قیمت یک هزار و ۸۹۹ دلار معامله شد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی