تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مویس کین راهی پاری سن ژرمن شد

مهاجم ایتالیایی اورتون با جدایی قرضی از این تیم راهی پاری سن ژرمن شد.

کد خبر: ۷۲۷۹۰
۱۱:۲۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

 
 
دیدارنیوز ـ به نقل از دیلی میل، مویس کین مهاجم ایتالیایی سابق یوونتوس که فرصتی برای درخشش در تیم اورتون پیدا نکرده بود در نهایت با جدایی از این تیم راهی پاری سن ژرمن فرانسه شد تا در کنار نیمار و کیلیان ام باپه در خط حمله این تیم برای حضور در زمین رقابت کند. 
 
این بازیکن با ۲۷ میلیون پوند از یوونتوس راهی اورتون شد، ولی نتوانست در لیگ برتر خوش بدرخشد و کارلو آنچلوتی هموطن او نیز خیلی به او مجالی برای درخشش نداد تا کین جوان برای دعوت مجدد به تیم ملی فوتبال ایتالیا تصمیم به حضور در لیگ فرانسه بگیرد. 
 
او در ۳۷ بازی برای اورتون در تمام رقابت‌ها تنها ۴ گل به ثمر رسانده بود. 
 
درخشش دومنیک کالورت لوین که با ۶ گل زده در کنار سون هیونگ مین آقای گل لیگ برتر است باعث شده است تا کین دیگر امیدی برای حضور در زمین نداشته باشد.
 
اورتون توانسته با ۴ برد در ۴ هفته، قاطعانه در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد و اکنون در دیداری حساس به مصاف لیورپول خواهد رفت که این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود و باید دید لیورپول که این هفته شکست تحقیرآمیزی برابر استون ویلا متحمل شد می‌تواند برابر همشهری خود به پیروزی برسد یا خیر.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی