تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نامه تندگویان به دادستان و پلیس برای انسداد سایت‌های همسریابی

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از ارسال نامه به دادستان کل کشور و پلیس فتا برای مسدود کردن تمامی سایت‌های همسریابی خبر داد.

کد خبر: ۷۲۷۳۸
۱۱:۰۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹
نامه تندگویان به دادستان و پلیس برای انسداد سایت‌های همسریابی
 
دیدارنیوز - محمد مهدی تندگویان با بیان اینکه این سایتها به بازار مکاره‌ای برای سودجویی، ترویج روابط خارج از شرع و ازدواج سفید تبدیل شده‌اند، اظهار کرد: دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب هم نظر خود را به ما اعلام کرد و تاکید داشت که در کنار بی توجهی این سایت‌ها به توسعه امور خانواده شاهد بحث‌های غیراخلاقی و مالی در آنها هستیم و ما در مکاتبه با دادستان کل کشور به این موضوع اشاره و خواستار برخورد قاطع با این سایت‌ها شدیم.

وی ادامه داد: تمامی این سایت‌ها متخلف بوده، به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند و هیچ گونه مجوز رسمی ندارند و بر اساس بررسی‌ها، توسعه فرهنگ خانواده در این سایت‌ها به درستی شکل نگرفته است، همچنین به بازار مکاره‌ای برای سودجویی، ترویج روابط خارج از شرع و ازدواج سفید تبدیل شده‌اند و علیرغم سال‌ها فعالیت نتوانسته‌اند گامی موثر برای ازدواج پایدار بردارند.

به گزارش خانه ملت، تندگویان افزود: مردم باید در جریان باشند که هیچکدام از آنها مجوز فعالیت ندارند و همه به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند  چراکه سایت‌های همسریابی ‌بنگاه‌های اقتصادی بوده که تنها به فکر سودجویی هستند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی