تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

شوک بزرگ در آستانه بازی بزرگ، آل‌کثیر ۶ ماه محروم شد

در حالی که تیم پرسپولیس و کادر فنی سرخ‌ها همه تمرکز خود را پس از برد شیرین مقابل پاختاکور، بر روی بازی نیمه نهایی و رویارویی با النصر عربستان گذاشته‌اند، خبر محرومیت آل‌کثیر می‌تواند ضربه روحی جبران‌ناپذیری به این تیم بزند.

کد خبر: ۷۲۷۰۴
۱۷:۲۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹
آل‌کثیر ۶ ماه محروم
 
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: بدتر از این نمی‌شد. در حالی که تا ساعتی دیگر پرسپولیس در دوحه باید به دیدار النصر عربستان برود و برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بجنگد، کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی شتابزده و غیرعادی، عیسی آل‌کثیر سرحال‌ترین بازیکن و گلزن پرسپولیس را به خاطر شادی گل‌اش برابر پاختاکور، ۶ ماه محروم کرد.

در حالی که تیم پرسپولیس و کادر فنی سرخ‌ها همه تمرکز خود را پس از برد شیرین مقابل پاختاکور، بر روی بازی نیمه نهایی و رویارویی با النصر عربستان گذاشته‌اند، خبر محرومیت آل‌کثیر می‌تواند ضربه روحی جبران‌ناپذیری به این تیم بزند. ماجرا البته از دو روز قبل آغاز شده بود و ظاهرا پس از شادی گل آل‌کثیر در بازی قبل، این ظن به وجود آمده بود که منظور مهاجم پرسپولیس از شادی گل خاصش ممکن است طعنه یا تمسخر چشم بادامی‌ها باشد.

از قضا مدیریت باشگاه نیز توضیح رسمی در مورد شادی گل آل‌کثیر روانه AFC کرد و توضیح داده بود که این شادی گل از گذشته و در تیم صنعت نفت آبادان هم بوده و مخاطب آن برادرزاده عیسی است که ظاهرا رابطه صمیمانه‌ای با هم دارند. امروز نیز اتفاقا تعدادی از رسانه‌های رسمی ایران در حوزه ورزش به همین موضوع پرداختند و فحوای کلام آن‌ها نیز این بود که رفتار آل‌کثیر هرگز سویه نژادپرستانه نداشته است.

جالب است که در زندگی عادی و رفتار‌های اجتماعی ایرانیان نیز اساسا هیچ ردی از نژادپرستی مشابه چیزی که در بسیاری از کشور‌های مترقی وجود دارد نیز دیده نمی‌شود. در پهنه ایران همه نژاد‌ها در کنار هم زندگی دوستانه‌ای داشته‌اند و حتی بازیکنان رنگین پوستی که در همه این سال‌ها در فوتبال ایران حضور داشتند نیز هیچگاه مورد توهین یا تحقیر نژادپرستانه قرار نگرفته‌اند حالا چطور ممکن است که کنفدراسیون فوتبال آسیا چنین حکم ظالمانه‌ای را صادر کرده باشد و آن را از همین امشب به جریان بیندازد!

به نظر می‌آید مهاجم فوق‌العاده پرسپولیس نیز در اجرای شادی‌های بعد از گل بدشانس بوده و بهتر بود به روش‌های ساده‌تری این مراسم خوشایند را اجرا می‌کرد. کما اینکه پس از گشودن دروازه السد قطر نیز تلویزیون ایران تصویر آل‌کثیر شادمان و سرخوش را به این دلیل که پیراهنش را از فرط خوشحالی درآورده، پخش نکرد و شاید همین موضوع هم در ذهن گردانندگان فوتبال آسیا نیز مانده باشد؛ بنابراین بخشی از این جفای بزرگی که به مهاجم پرسپولیس وارد شده نیز از درون اتفاق افتاده است. پرسپولیس امشب بهترین گلزن خود را همراه نخواهد داشت، اما تاثیر این حکم ظالمانه قطعا در ماه‌های بعد نیز لمس خواهد شد. اینکه کدام لابی قدرتمند توانست این شوک بزرگ را به پرسپولیس تحمیل کند نیز چندان نیاز به انجام عملیات کارآگاهی و پلیسی ندارد. در فوتبال آسیا آنکه بیشتر پول دارد، زورش هم بیشتر است.  
 
شوک بزرگ در آستانه بازی بزرگ، آل‌کثیر ۶ ماه محروم شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
از برخی عرب ها کثیف تر خودشونن
خاک بر سر اونهایی که همه شرف و همه حقوق انسان ها رو به پول می فروشند...
خیلی پستند
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی