تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

صالحی امیری: به دنبال تعلیق ورزش ایران هستند/ نیاز به ۲ میلیون دلار ارز برای المپیک داریم

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به فشار‌های سنگین وارد شده به ورزش ایران از سوی دشمنان، تصریح کرد: آن‌ها به دنبال تعلیق ورزش ایران هستند.

کد خبر: ۷۲۶۹۰
۱۴:۳۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ در نشستی با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر ورزش و جوانان و جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، رضا صالحی امیری با اشاره به اینکه اگر بنا است اتفاقی در کشور در حوزه فدراسیون‌های ورزشی رخ دهد باید اختیارات و مسئولیت‌ها همراه شوند، اظهار کرد: نیازمند اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی هستیم که به شورای نگهبان رفته، اما متوقف شده است.
 
وی ادامه داد: باید تغییر ساختار ورزش کشور را در دستور کار قرار دهیم چرا که با چرخه معیوبی مواجه هستیم و باید این وضعیت را اصلاح کنیم.
 
رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به فشار بی امان تحریم و کرونا بر ورزش کشور، گفت: به دلیل محدودیت‌ها همه بحث‌های مرتبط با ورزش در اتاق‌های در بسته انجام می‌شود و امکان بازنمایی فشار وارده به ورزش کشور عملا وجود ندارد. باید بگوییم دشمنان به دنبال تعلیق ورزش ایران هستند تا ظرفیتی را که امکان ساز شادی و نشاط در جامعه است را از بین ببرند.
 
صالحی امیری افزود: علاوه بر این با محدودیت جدی منابع، امکانات و سخت افزار مواجه هستیم و تغییر نرخ ارز فشار سنگینی را به وزارت ورزش، کمیته ملی ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی وارد کرده است.
 
وی با اعلام نیاز به ۱.۵ تا ۲ میلیون دلار ارز برای حضور در المپیک، اعلام کرد: سال گذشته ۵۰۰ هزار دلار تامین کردیم و در سال جاری نیز باید حدود یک میلیون دلار خریداری کنیم و این در حالی است که قیمت ارز پنج برابر شده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی