تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
بازگشايي برخي نمادها پس از انتقال به تابلو پايه زرد

واکنش مثبت بورس تهران به کرونای ترامپ

کد خبر: ۷۲۶۸۹
۱۴:۲۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

واکنش مثبت بورس تهران به کرونای ترامپ

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز بورس تهران به خبر ابتلای ترامپ به کرونا واکنش مثبت نشان داد و ۴۲ هزار و ۷۱۹ واحد رشد به عدد یک میلیون و ۵۴۶ هزار رسید. شاخص کل هم وزن که وضعیت کلی بازار را بهتر نشان می‌دهد با ۳ هزار و ۱۰۵ واحد افزایش به کانال ۴۰۰ هزار بازگشت.


بورس در یک نگاه

نماد‌های فولاد، فملی، فارس، کگل، تاپیکو، شپنا و وغدیر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل داشتند. شپنا، خودرو، وبملت، فولاد، پترول، فملی و وبصادر از پر بیننده‌ترین نماد‌ها بودند. در بازار سبزپوش امروز، نماد‌های وسکرشا، وبانک، درازک، پاکشو، تکشا، کاوه و دعبید بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های وبهمن، نمرینو، حتاید، خمهر، بکام، سشمال و قصف‌ها بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.


بیشترین افزایش آخرین قیمت پایانی به نماد‌های چکاپا، وسمرکز، سهرمز، وسزنجان، سدشت، وساربیل و پرداخت مربوط بود. کطبس، تکنو، بشهاب، فمراد، غمهرا، دروز و تپمپی بیشترین کاهش آخرین قیمت پایانی را داشتند. خودرو، پترول، شپنا، خساپا، وتجارت، خبهمن و وبملت برترین تقاضا و وملی، ونیرو، ثشاهد، انرژی ۳، کسعدی، لپارس و غنوش برترین عرضه را به خود اختصاص دادند.


فرابورس در یک نگاه

شاخص کل فرابورس نیز با ۲۷۸ واحد رشد به عدد ۱۷ هزار و ۹۵۴ واحد رسید تا در آستانه ورود به کانال ۱۸ هزار قرار بگیرد. میدکو، بپاس، وسپهر، شگویا، صبا، کگهر و ذوب بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند و نماد‌های دی، ذوب، صبا، آریا، شگویا، زاگرس و سمگا از پر بیننده‌ترین‌ها بودند.


در بازار امروز فرابورس تملی بیشترین افزایش قیمت و کرمان، بمپنا، غمینو، دسانکو، زفکا، دبالک و وآوا بیشترین کاهش قیمت را داشتند. برترین عرضه به وسپهر، توریل، ذوب، شاروم، سمگا، رافزا و شگویا و برترین تقاضا به ثعمرا، کرمان، بپیوند، وپویا، پیزد، حسیر و فولای برترین عرضه‌ها بودند.


پیغام‌های ناظر بازار

مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه‌ای مهم در خصوص سهام عدالت آورده است: کارگزارانی که سهام عدالت در کد کارگزاری آن‌ها تعریف شده است می‌توانند سفارشات فروش خود را به بالاترین قیمت (قیمت پایانی و یا قیمت آخرین معامله، هرکدام که بالاتر است) از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ بدون رعایت دستور العمل معاملات بلوک در سامانه معاملات بلوک وارد نمایند. ورود سفارش خرید صرفا توسط اشخاص حقوقی مجاز می‌باشد.


امروز ناظر بازار از بازگشایی نماد‌های خکاکح، فایرا، وبانک، وسکاب، پکویرح و وسگلستا خبر داد. همچنین نماد معاملاتی شرکت مارگارین (غمارگ ۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی بعد با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


در فرابورس نیز ناظر بازار از بازگشایی برخی نماد‌ها پس از انتقال به تابلو پایه زرد خبر داد. در این پیام آمده است: پیرو اطلاعیه شماره ۲۱۰۱/ش/۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ این شرکت و همچنین پیام‌های قبلی این مدیریت، نماد‌های معاملاتی مربوط به شرکت بانک قرض الحسنه رسالت (وسالت ۱)، شرکت بیمه آرمان (آرمان ۱)، شرکت تجهیز نیروی زنگان (شزنگ ۱)، شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده (کصدف ۱)، شرکت گروه فن آوا (فن آوا ۱) و شرکت گسترش صنایع پیام (لپیام ۱) به تابلو پایه زرد منتقل شده و با اعمال یک مرحله پیش گشایش ۳۰ دقیقه‌ای با محدودیت دامنه نوسان قیمت، امروز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ آماده انجام معامله می‌باشند.


امروز در فرابورس بر اساس اطلاعیه ناظر بازار نماد‌های شساخت ۱ و فنقش ۱ تعلیق شده و نماد‌های فرزین ۱، ثغرب ۱، وشهر ۱ به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب متوقف شدند. نماد‌های وثوق ۱، وجامی ۱ و آبین ۱ نیز بازگشایی شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی