تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

امروز آخرین مهلت ثبت درخواست خوابگاه دانشجویان شهید بهشتی

مهلت ثبت برای درخواست خوابگاه دانشجویان این دانشگاه در ترم تحصیلی جاری امروز شنبه ۱۲ مهر ماه جاری به پایان می‌رسد.

کد خبر: ۷۲۶۷۶
۱۲:۵۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ بنا بر اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان دوره‌ها و مقاطع تحصیلات تکمیلی تحصیلی اعم از شبانه و روزانه که غیر بومی هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه گلستان درخواست خود برای دریافت خوابگاه را ثبت کنند و دانشجویان در طول ترم فقط برای یک نوبت می‌توانند از خوابگاه‌های دانشگاه استفاده کنند و مهلت اسکان در خوابگاه قابل تمدید نیست.
 
همچنین تاریخ شروع اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی یک ماهه است یعنی دانشجویانی که در حال حاضر از خوابگاه استفاده می‌کنند تا تا ۱۰ آبان می‌توانند در این مراکز اسکان داشته باشند و بازه زمانی بعدی متعاقبا از سوی این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
 
نکته قابل توجه اینکه، فقط دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید بهشتی که فعالیت‌های عملی و پژوهشی دارند می‌توانند دانشجویان در واحد‌های خوابگاهی اسکان داشته باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی