تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بازگشت آرش برهانی و خسرو حیدری به استقلال

با اعلام باشگاه استقلال، اعضای هیات امنای آکادمی این باشگاه معرفی شدند که در بین آن‌ها نام خسرو حیدری و آرش برهانی نیز به چشم می‌خورد.

کد خبر: ۷۲۵۴۵
۱۵:۲۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از سایت باشگاه استقلال، امروز (چهارشنبه) با صدور احکامی از سوی احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال علی جباری، جواد قراب و محمد نوری از کمیته پیشکسوتان و آرش برهانی و خسرو حیدری از پیشکسوتان نسل جدید باشگاه استقلال، به عنوان اعضای هیئت امناء آکادمی باشگاه استقلال، منصوب شدند.
 
پیش از این سعید مراغه چیان دیگر پیشکسوت آبی پوشان به عنوان مدیر آکادمی انتخاب و معرفی شده بود. همچنین رضاحسن زاده، علیرضا اکبرپور، علی جانملکی، ایوب اصغرخانی و حسین صدر محمدی نیز سرمربیان تیم‌های پایه این باشگاه برای فصل آینده هستند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی