تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پرسپولیس ـ پاختاکور، وقت انتقام رسید

پرسپولیس امشب  در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود و امیدوار است با برتری مقابل حریف ازبک انتقام شکست سال گذشته را از این حریف بگیرد.

کد خبر: ۷۲۴۹۹
۱۳:۳۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹
پرسپولیس ـ پاختاکور، وقت انتقام رسید
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در غرب قاره کهن، امروز با بازی دو تیم عربستانی النصر و الاهلی شروع می‌شود و در آخرین بازی نیز  پرسپولیس نماینده ایران در دیداری حساس و انتقام‌گونه به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از پیروزی دلچسب و حماسی برابر السد قطر، حالا با انگیزه‌ای فراوان به دیدار پاختاکور ازبکستان می‌رود. سرخ‌ها در این دیدار سیامک نعمتی را به دلیل اخراج در دیدار با السد در اختیار ندارند و با بازگشت مهدی شیری از مصدومیت امیدوار هستند تا غیبت سیامک در این بازی احساس نشود.

از آن طرف پاختاکور بعد از حذف استقلال دیگر نماینده ایران، بعد از ۱۱ سال به این مرحله رسیده، امیدوار است با شکست دیگر نماینده ایران به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. پاختاکور در این بازی محروم و مصدومی ندارد و همه نفرات اصلی خود را در اختیار دارد.

این بازی یادآور دو دیدار فصل گذشته دو تیم در مرحله گروهی هم است. پرسپولیس در مرحله گروهی پارسال با توجه به اینکه هنوز برانکو ایوانکوویچ را در اختیار داشت، اما برابر حریف ازبک کاری از پیش نبرد و در دو دیدار رفت و برگشت، یک باخت و مساوی متحمل شد. البته در دیداری که در تهران انجام شد و به تساوی انجامید، گل پاختاکور در شرایط کاملا آفساید به ثمر رسید.
ناگفته نماند قاضی دیدار امشب همان داور مسابقه فصل قبل در تهران است و بازی امشب را هم سوت خواهد زد. بنابراین می‌توان گفت روز انتقام برای سرخ پوشان فرا رسیده است.
 
پرسپولیس – پاختاکور زمان انتقام رسید

پرسپولیس همانند دیدار‌های گذشته با ترکیب حامد لک، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالهی، بشار رسن، وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر استفاده خواهد کرد. در ضمن میلاد سرلک، و عیسی آل کثیر باید مراقب باشند در این دیدار کارت زرد نگیرند در صورت گرفتن کارت زرد بازی بعدی در مرحله نیمه نهایی را از دست خواهند داد.

در طرف مقابل نیز پاختاکور به احتمال بسیار از ترکیب الدوربک سویونف، علی جان‌اف، اسماعیلوف، کریمتس، سیفی‌اف، خامروبکوف، سوبریخوزکائف، خامداموف، چران، ماشاریپوف، دردیوک استفاده خواهد کرد.

پرسپولیس از ۵ بازی اخیر خود ۴ برد و یک شکست را متحمل شده و پاختاکور هم در ۵ دیدار اخیر خود صاحب ۲ برد ۲ مساوی و یک شکست شده است.

پرسپولیس از لحاظ آماری تا قبل از این بازی، ۸۳% پاس سالم داده است. در هر بازی متوسط ۷.۶ موقعیت گلزنی ایجاده کرده، مالکیت توپ و میدان هم به ۵۶% می‌رسد و در نبرد‌های نفر به نفر ۴۸ بار در هربازی به پیروزی رسیده، میانگین شوت در هرمسابقه ۲۴ شوت بوده و آمار گلزنی در هربازی ۱.۳ است.
 
پرسپولیس – پاختاکور زمان انتقام رسید

در طرف دیگر پاختاکور ازبکستان در هر بازی ۸۲% مالکیت بازی را در اختیار داشته است، در موقعیت‌های بازی عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشتند و در هربازی ۸.۷ بار موقعیت گلزنی ایجاد کردند، مالکیت توپ در هربازی به ۵۷% می‌رسد، در نبرد‌های نفر به نفر ۴۹ بار موفق عمل کردند در آمار شوت به سمت دروازه، همانند پرسپولیس ۲۴ بار به چارچوب دروازه‌ها شوت زدند و آمار گلزنی در هربازی هم شباهت به پرسپولیس دارد و آن‌ها هم ۱.۳ در هر بازی را به ثمر رساندند.
 
پرسپولیس – پاختاکور زمان انتقام رسید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی