تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سازمان حج: حج عمره پس از بازگشایی کنسولگری‌های ایران در عربستان انجام می‌شود

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بازگشایی حج عمره و اعزام زائران به سرزمین وحی پس از بازگشایی کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در عربستان انجام خواهد شد.

کد خبر: ۷۲۴۳۷
۱۴:۴۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سازمان حج: حج عمره پس از بازگشایی کنسولگری‌های ایران در عربستان انجام می‌شود
 
دیدارنیوز - علیرضا رشیدیان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» در گفت وگو با به ایرنا افزود: وزارت امور خارجه در حال پیگیری امور دیپلماسی مربوط به روابط دو کشور است.

وی درباره شرط اعزام زائران پس از بازگشایی کنسولگری های ایران در عربستان خاطر نشان کرد: زائران ایرانی نباید بدون پشتیبانی و حمایت کشور به حج عمره اعزام شوند.
 
و حامی زائران بیت الله حرام در هر زمانی هستند.

نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» و با شعار محوری «ما قوی هستیم» به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، از ۲ تا نهم مهر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی