تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
پوشش ویژه "دیدار" از انتخابات آمریکا + ویدئوی یک دقیقه‌ای مرور آخرین تحولات؛

افشاگری جدید علیه ترامپ؛ رئیس جمهور مالیات نمی‌دهد!

وقتی اخبار روز انتخابات آمریکا دنبال می‌شود یک روز گردونه انتخابات آمریکا به نفع ترامپ و روز دیگر به نفع بایدن می‌چرخد. شب و روز گذشته شرایط انتخاباتی برای ترامپ خوشحال کننده نبود.

کد خبر: ۷۲۳۵۴
۱۸:۴۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹
افشاگری جدید علیه ترامپ
 
دیدارنیوز ـ پرستو بهرامی‌راد: بازار افشاگری‌ها در انتخابات آمریکا روزبه‌روز داغ‌تر می‌شود. رسانه‌های مایل به هر کاندیدا سعی دارد مدارکی علیه نامزد دیگر جمع آوری و افشا کند.

نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از داده‌های مالیاتی گزارش داده دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سال‌های گذشته مالیات بر درآمدی نپرداخته است و فقط در سال ۲۰۱۶ که به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شده بود ۷۵۰ دلار مالیات به دولت داده است. ترامپ گزارش داده است که زیان‌های سنگینی در شرکت‌های کسب و کاری خود داشته است. این در حالی است که وی تا سال ۲۰۱۸ از برنامه تلویزیونی خود و دیگر توافقات ۴۲۷ میلیون دلار دریافت کرده است. او توانسته است رقم مالیات خود را با گزارش زیان سنگین در امپراطوری کسب و کار خود به حداقل برساند. البته آلن گارتن، یکی از وکلای ترامپ نیز گفته است وی در دهه گذشته میلیون‌ها دلار مالیات شخصی داده است.

ساعاتی بعد از افشاگری نیویورک تایمز، ترامپ در کنفرانس خبری خود در کاخ سفید در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: «این اخبار کاملاً ساختگی است.» زمانی هم که با سوالات بیشتر خبرنگاران در کنفرانس خبر روبه‌رو شد، محل را ترک کرد. ترامپ پیوسته از افشای مالیات‌های خود امتناع می‌کند و این برخلاف رفتار معمول نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری است.
 
 


ترامپ به دنبال تست اعتیاد از بایدن

دونالد ترامپ بار دیگر بر اعتیاد جو بایدن تاکید کرد. در واقع ترامپ در توئیتر خود نوشت: «می‌خواهم قبل یا پس از مناظره انتخاباتی شامگاه سه شنبه، از جو بایدن (خواب آلود)، تست (آزمایش) مواد مخدر گرفته شود. طبیعتاً موافقت خواهم کرد که از خودم نیز چنین آزمایشی گرفته شود.» در انتخابات آمریکا این گونه نیست که نامزد‌ها پاسخ پرسش‌ها و اتهامات علیه یکدیگر را ندهند. بر همین اساس ستاد انتخاباتی جو بایدن در واکنش تندی جواب ترامپ را داده است و در توئیتی نوشته است: «اگر ترامپ ادرار می‌خواهد، همه‌اش برای خودش! همان طور که در برابر بحران کرونا، صرفا ادرار کرد و ۲۰۰ هزار تلفات بر جای گذاشت.»

اولین مناظره کاندیدا‌های ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا سه‎شنبه ۲۹ سپتامبر (چهارشنبه ۹ مهر) در ایالت اوهایو برگزار می‎شود. این مناظره در ۹۰ دقیقه با مجریگری کریس والاس اجرا خواهد شد. به گزارش پولیتیکو، در اولین مناظره جو بایدن و دونالد ترامپ، آن‌ها به دلیل کرونا با یکدیگر دست نمی‌دهند و انتظار می‌رود از طریق تماس آرنج‌ها با هم خوش و بش کنند. همچنین قرار نیست از ماسک استفاده کنند و در این مناظره ترامپ در سمت راست و بایدن در سمت چپ می‌ایستند.



نظرسنجی‌ها از جلو بودن بایدن خبر می‌دهد

در جدیدترین نظرسنجی که توسط ‌ای بی سی نیوز و روزنامه واشنگتن پست صورت گرفته، بایدن ۱۰ درصد از رقیب خود دونالد ترامپ جلوتر است.

به گزارش هیل نیوز، ایالت پنسیلوانیا در حال تبدیل شدن به کانون اختلافات انتخاباتی در سال ۲۰۲۰ است و هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات، نبرد‌های شدید سیاسی را در آخرین مراحل پیش از انتخابات آغاز کرده‌اند. ترامپ و بایدن، پنسیلوانیا را ایالتی می‌دانند که باید ماه نوامبر در آن پیروز شوند.
 
هنوز بازی انتخابات آمریکا ادامه دارد...
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی