تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم آسیا؛ پاختاکور زیر دندان پرسپولیس

ساعاتی پس از پایان رقابت‌های مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم این مسابقات در مراسم ویژه‌ای برگزار شد و در مهم‌ترین قسمت برنامه حریف بعدی پرسپولیس از گلدان بیرون آمد.

کد خبر: ۷۲۳۲۰
۱۲:۳۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم آسیا؛ پاختاکور زیر دندان پرسپولیس


دیدارنیوز ـ آرش راهبر: پس از پیروزی حماسی و نفسگیر پرسپولیس بر السد و حذف تیم قطری، مشخص شد که حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، پاختاکور ازبکستان است و دو تیم عربستانی دیگر یعنی الاهلی و النصر نیز در سوی دیگر این جدول باید با هم رقابت کنند.

در این مراسم که با حضور مربیان سه تیم النصر، الاهلی و پاختاکور و سرپرست تیم پرسپولیس افشین پیروانی برگزار شد، چهار تیم باقی مانده در غرب آسیا سرنوشت خود را برای ادامه این رقابت‌ها دنبال کردند و به نظر می‌آید نماینده پرسپولیس نیز از رویارویی با تیم ازبک راضی است.

پرسپولیس در شرایطی به مصاف پاختاکور خواهد رفت که در همین مرحله حذفی، رقیب دیرین آن یعنی استقلال به ازبک‌ها باخت و حالا این دیدار جنبه انتقامی برای فوتبال ایران نیز به خود خواهد گرفت. با توجه به کیفیت فنی پرسپولیس در مواجهه با تیم پرستاره السد قطر، به نظر می‌آید شانس پرسپولیس برای کنار زدن پاختاکور و رفتن تا نیمه نهایی این رقابت‌ها قابل توجه خواهد بود.

بازی پرسپولیس و پاختاکور چهارشنبه شب و در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه برگزار می‌شود و بازی دوم این مرحله خواهد بود، به این معنی که تا آن موقع تکلیف برنده دربی عربستانی‌ها در لیگ قهرمانان هم مشخص شده است. البته رویارویی پرسپولیس و پاختاکور در شرایطی رخ می‌دهد که حریف ازبک یک روز استراحت بیشتر داشته و با توجه به فیزیک بدنی خوب این تیم، کار برای پرسپولیس کمی سخت‌تر خواهد بود.

با این احوال به نظر می‌آید پرسپولیس از نظر روحی و انگیزشی کاملا برای یک مبارزه سخت و پرماجرا آماده است و خوب می‌داند که احساسات میلیون‌ها هوادار این تیم و نیز احتمالا هوادران استقلال، انرژی فراوانی را به آن‌ها هدیه خواهد کرد.   
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
سیدمحمدجعفرغضنفری
|
United Kingdom
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
احسنت
البته نسبت به انرژی مثبت هواداران استقلال برای این بازی تردید دارم. مگر اینکه مثل خودتان منصف باشند.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی