تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

«مقصودلو» نفر دوم شطرنج جهان را مات کرد

نفر نخست ریتینگ شطرنج ایران در مسابقات آنلاین این رشته برابر شطرنج‌باز سرشناس آمریکایی به پیروزی رسید.

کد خبر: ۷۲۳۱۲
۱۱:۴۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ رقابت‌های آنلاین لیگ حرفه‌ای‌های شطرنج برگزار شد و «پرهام مقصودلو» ملی پوش شطرنج ایران موفق شد مرد شماره ۲ شطرنج جهان را شکست دهد. شطرنج‌باز ملی‌پوش ایران در مسابقه چهارم برابر «فابیانو کاروانا» قرار گرفت و توانست این شطرنج‌باز نامدار را مغلوب کند.
 
این پیروزی بزرگ برای مقصودلو در حالی رقم خورد که وی مقصودلو در بازی اول مقابل «وسلی سو» با مهره سفید به تساوی رضایت داد. او در بازی دوم نیز «جفری شیونگ» آمریکایی به تساوی دیگری رسید.
 
 مقصودلو در دور بعد مقابل استاد بزرگ آمریکایی یعنی «دومینگوئز» را با مهره سفید شکست داد و اولین پیروزی را کسب کرد. در دور آخر مقصودلو مقابل مرد شماره ۲ شطرنج جهان یعنی فابیانو کاروانا قرار گرفت و با مهره سیاه به پیروزی ارزشمندی رسید.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی