تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

سقوط هواپیمای ترابری ارتش اوکراین

یک فروند هواپیمای ترابری ارتش اوکراین درنزدیک شمال شرق این کشور سقوط کرد و آتش گرفت و در نتیجه آن ۲۲ سرنشین آن کشته شدند.

کد خبر: ۷۲۱۷۱
۱۰:۵۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ  به نقل از خبرگزاری رویترز، یک فروند هواپیمای آنتونوف An-۲۶ ارتش اوکراین حین تلاش برای فرود در جریان یک مانور آزمایشی در شمال شرق اوکراین سقوط کرد و در نتیجه آن ۲۲ تن کشته و دو تن دیگر نیز به شدت زخمی شده‌اند.
 
ویدئوی منتشر شده از سوی معاون وزیر کشور اوکراین در فیسبوک نشان می‌دهد که این هواپیما در نزدیک جاده به زمین برخورد کرد و آتش گرفت و دو غلیظی از آن به سمت آسمان برخاست.
 
تصاویر نشان می‌دهد که نیرو‌های امدادی به محل برخورد این هواپیمای ترابری آمده و تحقیقات درباره علت سقوط این هواپیما در جریان است.
 
فرماندار استان خارکیف به اینترفاکس گفت: یکی از خلبان‌ها گزارش نقص موتور سمت چپ هواپیمای دو موتوره را اعلام کرد. اما این نباید برای یک خلبان با تجربه وضعیت جدی باشد.
 
وی افزود، با توجه به اطلاعات اولیه برخی افراد وقتی هواپیما به ارتفاع پایین رسیده بود خود را به بیرون پرتاب کردند.
 
یکی از شاهدان گفته، مردی را دیده که پس از سقوط هواپیما در حالیکه بدنش آتش گرفته بود، می‌دوید.
 
این سقوط هواپیما حدود دو کیلومتری از یک فرودگاه نظامی رخ داد. این هواپیما ۲۷ سرنشین داشت.
 
دفتر ولودومیر زلینسکی، رئیس جمهوری اوکراین گفته است: یک کمیسیون دولتی برای تعیین علت این حادثه تشکیل شده است. نیرو‌های امداد و نجات همچنان در محل هستند. رئیس جمهوری نیز امروز به محل سقوط هواپیما می‌رود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی