تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

چین: آمریکا مسئولیت ناکامی در مهار کرونا را بپذیرد

نماینده چین در سازمان ملل از واشنگتن خواست به جای طرح اتهام علیه پکن، مسئولیت عدم توانایی در مهار کرونا و محافظت از جان آمریکایی‌ها را بپذیرد.

کد خبر: ۷۲۱۶۸
۱۰:۴۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ به نقل از اسپوتنیک، «ژانگ جون» نماینده چین در سازمان ملل متحد از دولت ترامپ خواست از مقصر جلوه دادن پکن در شیوع بیماری کرونا دست بردارد و درقبال نوع مدیریت این بحران در آمریکا، مسئولیت‌پذیر باشد.
 
اظهارات ژانگ واکنشی است به ادعای روز گذشته «کلی کرافت» نماینده آمریکا در سازمان ملل که گفته بود باید چین را از بابت شیوع این طاعون (کووید ۱۹) در جهان؛ به پاسخگویی واداشت.
 
ژانگ در ادامه افزود: دیگر کافی است. شما همین حالا هم دردسر‌های زیادی برای جهان ایجاد کرده‌اید. آمریکا باید بپذیرد که فقط خودش از بابت ناکامی در مهار کرونا مقصر است.
 
وی ادامه داد: با برخورداری از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها، چرا آمریکا بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌های جهان را دارد. اگر پای پاسخگویی در میان باشد؛ باید بعضی از سیاستمداران خود را مقصر بدانید.
 
ژانگ یادآوری کرد که ایجاد دوگانگی و شکاف در سازمان ملل، به برون رفت از بحران کرونا کمکی نمی‌کند.
 
وی در این باره افزود: آمریکا مقابل جامعه جهانی ایستاده و خود را کاملاً منزوی کرده است. اکنون وقت بیداری است.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی