تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

برای اولین‌بار؛ هغته گردشگری در تهران به صورت مجازی آغاز شد

هفته گردشگردی در تهران که چند سالی است از سوی میراث فرهنگی استان برگزار می‌شود، از امروز و برای اولین‌بار به صورت مجازی آغاز شد.

کد خبر: ۷۲۱۵۱
۰۸:۴۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹

 
دیدارنیوز ـ چند سالی است که به همت میراث فرهنگی استان تهران و نیز ادارات‌کل میراث فرهنگی برخی دیگر از استان‌ها، هفته‌ای طی مهرماه به نام هفته گردشگری در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.
 
همواره اولین هفته مهرماه برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان معرفی شده که امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های مربوط به آن به صورت مجازی برگزار می‌شود. 
 
در هفته گردشگری امسال تهران که از امروز، پنجم مهرماه آغاز شده و تا دوازدهم مهر ادامه دارد، سه برنامه به صورت مجازی با موضوع گردشگری هنری، موزه‌های خصوصی و ظرفیت‌های گردشگری بافت تاریخی تهران برگزار خواهد شد.
 
تمامی این برنامه‌ها با رویکرد مبتنی بر بازار تهران که پیشینه‌ای چندین صدساله دارد، اجرا می‌شود و در برپایی برنامه‌های این هفته سازمان‌های مردم نهاد به دلیل آنکه نماینده افکار عمومی و حلقه ارتباطی بخش دولتی با جامعه هستند و اقداماتشان به توسعه گردشگری و پایداری توسعه مبتنی بر گردشگری می‌انجامد، نقش فعالی دارند.
 
 به گفته برپاکنندگان این هفته، توانمندسازی عمومی گردشگری بخشی از اهداف برنامه‌های هفته گردشگری تهران را شامل می‌شود و این امر نیز با کمک سمن‌ها در برگزاری هرگونه برنامه آموزش عمومی محقق می‌شود.
 
سال گذشته نیز برنامه‌های هفته گردشگری تهران از پنجم تا دوازدهم مهرماه در دو بخش جامعه عام شامل تمام شهروندان و جامعه خاص فعالان و دانشجویان صنعت گردشگری در تهران برگزار و طی آن بیش از ۳۰ برنامه در قالب نشست و کارگاه آموزشی، نمایشگاه صنایع دستی، تور‌های تهران‌گردی و شهرستان‌گردی در سطح استان تهران بر پا شد.
 
هفته گردشگری در تهران تمام شهرستان‌های استان و بافت تاریخی تهران قدیم را در برمی‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند به سایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران مراجعه کنند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی