تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آمریکا ۲ فرد و ۴ نهاد ایرانی را تحریم کرد+ اسامی

آمریکا چندین مقام و نهاد ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرده است.

کد خبر: ۷۲۱۱۹
۲۳:۳۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹
آمریکا ۲ فرد و ۴ نهاد ایرانی را تحریم کرد+ اسامی
 
دیدارنیوز - آمریکا امروز پنجشنبه تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا نام ۲ فرد و ۴ نهاد به فهرست SDN دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا اضافه شده است.

اسامی نفرات و سازمان‌های تحریم‌شده به شرح زیر است:
سید محمود ساداتی
محمد سلطانی
زندان عادل‌آباد شیراز
شعبه یک دادگاه انقلاب شیراز
زندان ارومیه
زندان وکیل‌آباد مشهد

در این بیانیه تصریح شده این تحریم‌ها به موجب «قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم‌ها» (کاتسا) علیه این نفرات و سازمان‌ها اعمال شده‌اند.

ساعاتی قبل‌تر، «الیوت آبرامز»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز پنجشنبه مدعی شد که ایالات متحده امروز عصر برخی نهادها و مقامات ایرانی از جمله یک قاضی ایرانی را که در محاکمه، زندانی کردن و قصاص «نوید افکاری» نقش داشته‌اند تحریم خواهد کرد.

وبگاه شبکه خبری فاکس نیوز به نقل از آبرامز نوشته، «مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا پنج‌شنبه عصر (به وقت محلی) تحریم‌هایی را علیه «سید محمود ساداتی»، رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز و زندان عادل‌آباد شیراز تحمیل خواهد کرد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران امروز در جلسه کنگره مدعی شد: «این دادگاه‌های موسوم به "دادگاه‌های انقلاب" آن چیزی که همه در آمریکا دادگاه می‌شناسند نیست. هدف آنها حفظ قدرت برای رژیم (ایران) و به زندان انداختن افرادی است که به دنبال آزادی هستند یا حتی دستور اعدام این افراد را صادر می‌کنند.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی