تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رئیس دفتر سردار سلیمانی شهید شد

سردار علی(حمید) خدادی، درروزهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پس از یک دوره تحمل بیماری ناشی از عوارض شیمیایی، صبح امروز – پنجشنبه –  دعوت حق را لبیک گفت.

کد خبر: ۷۲۱۱۴
۲۰:۲۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹
رئیس دفتر سردار سلیمانی شهید شد
 
دیدارنیوز - سردار علی خدادی  جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه بود و بیش از یک دهه به عنوان رییس دفتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس خدمت می کرد.

سردار خدادی، بیش از ۸۰ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی حضور داشت و چندین بار در عملیات‌های مختلف مجروح و بارها به دلیل عوارض شیمیایی در بیمارستان بستری شده بود.

وی پس از جنگ تحمیلی نیز در بخش‌های مختلف ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد فرماندهی کل سپاه خدمت کرد و سالها در کنار مدافعان حرم با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش همراه بود.

سردار علی خدادی، برادر  «محمد خدادی»، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
محمود ورزش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
روح سردار حدادی
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی