تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ظریف: پروژه‌های مشترک ایران و روسیه علی‌رغم فشارهای خارجی، به پیش می‌رود

ظریف در دیدار با همتای روس خود گفت: روابط ایران و روسیه زیر نظر مستقیم روسای‌جمهور دو کشور با جدیت پیگیری می‌شود. 

کد خبر: ۷۲۱۱۰
۲۰:۱۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹
ظریف: پروژه‌های مشترک ایران و روسیه علی‌رغم فشارهای خارجی، به پیش می‌رود
 
دیدارنیوز - محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در دیدار با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت: خوشحالم برای سومین بار در طول بیماری کرونا و برای سی و یکمین بار در طول وزارتم به مسکو سفر می کنم .  با جرات می توان گفت در تاریخ روابط دو کشور هیچگاه  سطح روابط به نزدیکی و راهبردی کنونی نبوده است .

وی با بیان این که پروژه‌های مشترک دو کشور علیرغم  فشارهایی که از خارج وارد می‌شود به پیش می‌رود، افزود: امیدواریم جلسه کمیسیون مشترک در ماه اکتبر تشکیل شود و این برنامه ها را از نزدیک دنبال کنیم . 

ظریف گفت: همکاری ایران و روسیه در مقابله با قانون شکنی و یک جانبه گرایی آمریکا نمونه ای از مقابله موفقیت آمیز در مقابل پیشبرد اهداف یک جانبه است . 

وزیر خارجه کشورمان افزود: از نقش بسیار جدی و سازنده روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شورای امنیت قدردانی می‌کنیم .  سفرای شما و شخص شما در مقابله با اقدامات غیر قانونی آمریکا نقش مهمی را ایفا کردید و همینطور دوستان ما در چین .

ظریف خاطرنشان کرد: امروز می توانیم با توجه به نقش مثبت روسیه در مورد اقدامات بیشتری برای حفظ برجام گفت‌وگو کنیم و به نتیجه برسانیم برای تضمین روابط بین الملل مبتنی بر حقوق بین الملل و نه مبتنی بر اراده یک کشور . 

وزیر خارجه کشورمان گفت: امروز فرصتی است برای صحبت در خصوص تحولات منطقه. سوریه ، افغانستان و یمن موضوعاتی هستند که دارای اهمیت هستند و نیاز است با کمک یکدیگر به رنج و جنگ در این سه کشور پایان دهیم 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی